HTML

Az összejövős blog

Gyűjtjük a legjobb összejövős sztorikat, írd meg Te is, hogyan jöttél össze kedveseddel! (lego81 kukac index pont hu)

Friss topikok

  • ÁlmosSzemekkelBambula: Igencsak kár :( A szakítóstól már olyan gyanakvóvá kezdek válni, hogy a páromnak is elege van belő... (2008.11.23. 17:31) Fórumos történetek 2
  • mdln: az első videót kitörölték, már nem tudtam megnézni. de mi ez a film? *johnnydepp (2008.10.08. 20:08) Egy kis mozi...
  • szaffy, a boldog nyúl :): agt ha jol haladnak a szakitosbulik, lehet hogy jon meg egy ketto osszejovos tortenet is.:) ha meg... (2008.03.16. 00:13) Valentin-napi buli
  • szaffy, a boldog nyúl :): de aranyosak vagytok mind. koszonom szepen.:) (2008.03.16. 00:11) Keserédes történet
  • tetra: Naplás este 11kor... bátor :D (2008.03.06. 16:24) Fórumos történetek

2008.03.08. 00:38 agt

Fórumos történetek 2

Akik az előző körből kimaradtak....

bundee
Udv...
Nos, en O"vele ugy ismerkedtem meg, hogy egyik este dolgoztam a gepemmel, ugydontottem megnezem az emailjeimet, es egy picit felkapcsolodtam az ICQ-ra - regota nem icq-ztam mar - es megregebben nem csajoztam icq-n keresztul :)
Azutan white pages, budapesti lanyok... Kidobott par nevet, en rakattintottam egy szimpi nevre, es valami olyasmi dumaval kezdtem, hogy "nem ernel ra egy hosszabb idore velem?" - vagy valami hasonlo blodseg... Aztan volt meg valami olyasmi is, hogy "vigyazz, ha meglatsz/megismersz nem birsz majd magaddal" :)))
Azutan par nappal kesobb randi, es par pillanat utan "raindultunk" egymasra... :)))
Hat igy talaltam meg az IGAZIT :)))
bundee
 
Jungfrau
Don't beleive the hype!
Azóta hiszek a csodában, mióta Öt megismertem. Igaz, ennek már hét éve és már három éve külön élünk, de még mindig hiszek a csodákban...
Anno a Várban a Fortuna discoban láttam meg öt és mivel egy fejpánt volt rajta, egyböl le Milli Vanilliztem és még a mai napig sem tudom hogy sikerült megjegyeznem a telefonszámát segg részegen!?
Time is my manager...
drast
meglátott, és azt mondta: ki ez a hülye pi*a?
megláttam, és azt mondtam: ki ez a hülye f*sz?
oszt mégis összejöttünk. hehe.már 5 hónapja nézzük mindennap egymás fejét.
tanulság:nem mindig az első benyomás a döntő.

A mienk teljesen sablonos történet. A munkánk révén sok volt a kapcsolódási pont. Egy idő után személyes témákról is beszélgettünk. Egyikünk sem akarta lekötni magát, mert ő igen öntörvényű, én meg ragaszkodom a függetlenségemhez. De közben beleszerettem és most nem tudom hogyan tovább.

zepko
az én történetem szerintem nagyon romanitkus volt - legalább is szerintem.
a munkám kapcsán elég sok külföldi emberrel vagyok kapcsolatba.Ő is pont egy ilyen (volt)
Két hetet töltött itt Magyaro., amikor is utolsó előtti nap megkérdezte, hogy nem innánk-e meg együtt valamit,nem tudom imért, de belementem.A következő nap is találkoztunk,aztán pedig hazament.Nem tudta, hogy mikor fog ismét jönni.Ugyan megígért, hogy legkésőbb másfél honap múlva, mint magánember eljön, de nem hittem, hogy komolyan gondolja.
Azt hittem szépen elfelejtjük ezt az egészet és éljuk tovább az életünket.Amikor hazaért napi háromszor felhívott és végig arról beszélt, hogy mikor jön legközelebb.
Nagyon figyeltek ránk ott fent, mivel egy hét sem telt el és ismét jönnie kellett a munkájából kifolyólag.(szerencsére egyre hosszabb időre)Azóta ez megy és szerintem nem is történhezett volna szebben:-)

No1Nina
Hát az enyém elég hosszú sztori, de a legérdekesebb az egészben az, hogy egyikünk sem azért kezdett ki a másikkal, mert annyira odáig lettünk volna egymásért, hanem egyéb okokból.
/Ő pl. egy lányt akart idegesíteni... :)/
Aztán mi lepődtünk meg a legjobban, hogy mennyire jó a másikkal :)))
 
Mucuska
1998. október 4-én délután a TTC-n ráköszöntem.
Azóta is együtt vagyunk, most már együtt is élünk :o)

LOttó
Még gimiben történt, negyedikesek voltunk. Becsöngettek órára, bent voltunk a teremben. Ő bekukucskált a folyosóról. Egymásra néztünk. Látta, hogy még nincs bent tanár, hát bejött. Nagyon csinos volt. Ő kezdeményezett: "Szervusztok, XY vagyok, az új számítástechnika tanárotok." :-)

tcm
Ugyan jelenleg nem aktuális a kérdés, de régebben... Hozzá lehet így is szóóóni?... :-)
A kedvenc ismerkedős sztorim az, amikor....
Nyár derekán nálunk otthon néptáncfesztivál szokott lenni, nagy társadalmi esemény, kinn van a "falu" "apraja-nagyja". Megláttam egy ismerős hölgyet a tömegben, akivel igen-igen jóban voltunk gimiben, nagyon megörültem, mert már legalább egy éve nem láttam annak előtte. Háttal állt nekem. Odabattyogtam, és egy embereset húztam a fenekére - történelmi okokból lógtam neki ezzel... :-)
Megperdült, és kiderült, hogy egy vadidegen lányt inzultáltam... Azt hittem, elsüllyedek. Nagy ijedtség látszhatott a tekintetemben, az övében először meglepetés, majd bosszúság, majd - ábrázatom láttán - derű tükröződött. Annyit tudtam kinyögni, hogy "Öööö.... bocs, nem téged... szóval ne haragudj...". "Semmi gáz" - mondta ő már mosolyogva. Mivel nem moccantam, megkérdezte, hogy "Ennyi?..." - hja mondom, az mindjárt más, helló-dehogyis-az-a-helyzet-hogy, negyedóra múlva már kettesben, félrevonulva beszélgettünk. Végső mérleg: négy szép hónap...
 
teacska
KICSIT OFF lesz, előre is bocsi.
Különböző munkahelyen dolgozunk, de egyazon épületben.
Sokat szemezgettünk már,
1.nap: Kilestem, amikor vonul el az ablakom előtt (én már indulásra készen vártam), és teljesen "spontán" uccu utána, hogy hello-hello szép időnk van, meg ilyenek. Kb 10 perc séta, utána sajnos nem tudtam tovább kisérni, de bemutatkozás megvolt.
2.nap: Újabb kitartó várakozás után spuri, hogy még az utca vége előtt elcsípjem, ugyanis kocsival voltam, és "véletlenül" el tudlak vinni... már ha hazafelé tartasz, tudod én is pont arrafelé, micsoda véletlen...:)))
3.nap: Bár ez néhány nappal később történt. Munkahelyi telefon, "szigorúan hivatalos ügyben", különben nem is mernélek zavarni, szóval az volna, hogy hátha tudsz segíteni, tudod jogi dolog....
4.nap: Ebédszüncsi után -most tényleg véletlenül- összefutottunk a bejáratnál. Mi újság. -Jaj, szörnyen sok volt az ebéd... Most kellene ledőlni.
10 perc múlva átrohantam egy virágüzletbe, Csókolom virágküldés van? Van, OK.Virágcsokor + Rajta rövid szöveg, Csak, hogy könnyebben menjen az emésztés :-)) és a nevem kezdőbetűje.
Munkaidő vége előtt telefon, hogy ma is autóval vagyok, ha gondolod. Ok és megköszönte a virágot, mivel kitalálta, hogy én lehettem csak.
Az autóban szinte babusgatta a csokrot, hogy ilyet szeretne menyasszonyi csokornak is.
Aztán a hétvégén elment nyaralni két hétre, mikor visszajött, én mentem két hétre, így ez már egy hónap.
Egyik nap sikerült elcsípnem, mondta, hogy nagyon klassz volt az út. És kikkel voltál? - A barátommal, meg régi barátokkal, négyen.
Azóta megtudtam, hogy újra összebútorozott a pasijával, akitől egyszer már elköltözött.:-(((((
Jól elb@sztam :-((
BOCS AZ OFF-ért. Ez csak olyan majdnem "Te hogyan jöttél össze..."

Törölt nick
Exférjemmel meg egy táncos helyen találkoztunk, ahol felkért táncolni, és megkérdezte, tudom-e mi a különbség a 386-os és a 486-os számitógépek között. Tudtam. :-) Fijjúk, ti is szoktátok ilyennel tesztelni a hölgypartnereiteket?

Tam7
Mi most szakítottunk a kedvesemmel, ööö a VOLT kedvesemmel, de azért leírom, hogy jöttünk össze.
IRC-es ismerettség, csatibulin többször találkoztunk, akkor még volt barátja. Aztán annak a kapcsolatnak vége lett, 2 hónap "szünet" után én is felszabadultam, no nem kapcsolatomból, hanem kapcsolatkiépítési kísérletemből :), aztán egyre jobban kezdtük érezni magunkat msg-zéseink alatt, majd jött az élő tali. Valahol a nap félidejében volt egy ilyen beszólásom: "Ne tedd zsebre a kezed..., mert úgy nem tudom megfogni", innentől már minden ment magától.
3 hónapig, és egy hétig tarott, de ez már nem ide tartozik.
 
andypute
'99-ben jöttem ide dolgozni a céghez. Decembert írtunk, elsejét.
Az irodaházat a ..... Biztonságtechnikai Kft. védte. Pár napra rá a kolléganőm szólt, hogy egy nagyon helyes fiú (biztonsági őr) érdeklődött utánam. Én még nem tudtam, hogy kicsoda is ő.
Nem telt egy egy hét, csengett az otthoni telefonom.. Ő volt az. Igazából nagyon furcsa volt, mert egy "arctalan" valakivel beszélgettem és nagyon megtetszett a hangja és a humora.
Másnap kijött elém a vasútállomásra és hazavitt.
Ennek már 2 éve és májusban lesz az eljegyzésünk.
Nagyon szeretem őt..
Ui.: vidéken lakom, de Pesten dolgozom. Akkor, amikor összeismerkedünk én azt hittem, hogy ő pesti. Kiderült, hogy Ő is azt hitte rólam. Ami furcsa az egészben az az, hogy egymás melletti községben lakunk.. :-)))))))))))))))) Ezt csak később tudtuk megy egymásról.
Remélem, nem untattalak benneteket.
 
SHagRat
nos. egy számítógépes (scene) partyn történt... körbenéztem valami ismerős után, megláttam legkedvesebb coder haveromat, üdvözlés, aztán ő ment codeolni egy csapat gépéhez, ott megismerkedtem a csapat jelenlevő tagjaival. Ő is jelen volt (szintén coder, mint ahogy én is :)). nem volt köznapi jelenség, pedig akkor még egész szolidra vette a figurát: frissen szőkített haj, sötétített szemüveg, fekete ruha, rúzs és extrahosszú (de valódi) körmein fekete körömlakk... érdekes jelenség volt, de ez még nem elég az üdvösséghez. aztán elfogyott a gyümölcsvodka (ha csóró lennék, se vennék többé olyat... azóta áttértünk a Finlandiára meg a whiskyre), s mentünk boltba. nem ismertük a kösnyéket s amúgyis olyan időpont volt, hogy szinte semmi nem volt nyitva. jó hosszú séta volt, de sebaj. dumálgattunk, elmondta, hogy miért 102 éves és hogy vinyó helyett acélbetétes shellys bakancsot vett magának. aztán a party további részében már nem sokat beszéltünk, viszont felírta az email címem. ja, joinoltam is a csapathoz... aztán írogattunk egymásnak. az a 320km távolság igenis sok, ha az ember kis csóró, úgyhogy a következő másfél 2 havonta találkoztunk. aztán 70km-re csökkent a távolság, eltelt egy újabb év... de a történetnek még nagyon az elején járunk. ennyi.

Nyafka
A gimiben. A tanárom volt... Tiltott/ titkos szerelem volt 2,5 évig.
Most meg a férjem :)

6 komment

Címkék: fórumról


A bejegyzés trackback címe:

https://osszejottunk.blog.hu/api/trackback/id/tr2370764

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

agt 2008.03.09. 15:55:29

Nekem teacska története nagyon tetszett - de úgy tűnik ezzel egyedül vagyok... :)

Louisiana 2008.03.09. 19:40:31

Íme: Én 22, ő 21 volt akkor. 2005. januárjában rákattintottam a nevére a csetszobában (ez soha nem volt szokásom), s mindjárt elsőre 4 órát beszélgettünk. Majd nap mint nap hosszú beszélgetések a neten, és úgy kb 1 hét után telefonszám-csere. :) Tudom, hogy a többség szerint ilyen nincs, de én már akkor... :) 3 hét után találkoztunk először, egy vasárnap, délután négykor a Ferenciek terén, és az én utolsó buszomig együtt voltunk (ez úgy 7 órát jelent). Sétáltunk a várban, a Váci utcában, üldögéltünk a Tabán teázóban, hülyéskedtünk, ugrándoztunk az utcán mint két gyerek. A Váci utcában egy üzlet kirakatához húzott, rálehelt az üvegre és az ujjával ezt rajzolta bele :-x Én meg olyan zavarba jöttem, hogy nem tudtam erre hirtelen mit reagálni. :)) Úgy két órával később, a Mekdonácban egy forró csoki mellett csúsztunk egyre közelebb egymáshoz és fél óráig csak egymás kezét fogtuk, aztán végre, nagynehezen megszületett az első apró csókocska. :))) Ennek már több mint 3 éve, és azóta is együtt vagyunk, bár egy éve volt egy hosszabb szünet, amiből azthiszem mindketten tanultunk. De hála Istennek azóta megint egymás "babái" vagyunk. :))

agt 2008.03.10. 00:42:56

szép történet :)

Prof. William · http://profwilliam.wordpress.com/ 2008.03.13. 00:17:41

Jó sztorik. Most már beküldöm az én sztorimat is. Legyetek türelemmel. :)

Syolos 2008.09.03. 17:46:07

Kár, hogy meghalt a blog :(

ÁlmosSzemekkelBambula 2008.11.23. 17:31:53

Igencsak kár :( A szakítóstól már olyan gyanakvóvá kezdek válni, hogy a páromnak is elege van belőle, pedig nem is érti - külföldi a lelkem... Szóval most bojkott a szakítósnak!!!!!!! De PLÍZ élesszétek már ezt fel! Olyan kis cuki sztorik vannak itt! Köszi
süti beállítások módosítása