HTML

Az összejövős blog

Gyűjtjük a legjobb összejövős sztorikat, írd meg Te is, hogyan jöttél össze kedveseddel! (lego81 kukac index pont hu)

Friss topikok

  • ÁlmosSzemekkelBambula: Igencsak kár :( A szakítóstól már olyan gyanakvóvá kezdek válni, hogy a páromnak is elege van belő... (2008.11.23. 17:31) Fórumos történetek 2
  • mdln: az első videót kitörölték, már nem tudtam megnézni. de mi ez a film? *johnnydepp (2008.10.08. 20:08) Egy kis mozi...
  • szaffy, a boldog nyúl :): agt ha jol haladnak a szakitosbulik, lehet hogy jon meg egy ketto osszejovos tortenet is.:) ha meg... (2008.03.16. 00:13) Valentin-napi buli
  • szaffy, a boldog nyúl :): de aranyosak vagytok mind. koszonom szepen.:) (2008.03.16. 00:11) Keserédes történet
  • tetra: Naplás este 11kor... bátor :D (2008.03.06. 16:24) Fórumos történetek

2008.01.16. 16:32 agt

Női kezdeményezés

Ma reggel Bond, James Bond örvendeztetett meg minket egy igen szép történettel, csak így tovább! :)

 

 

Ígéretemhez híven, álljon most itt egy történet tőlem is.

Épp egy elhúzódó, a vége felé nagyon szenvedős kapcsolat utáni szakítást hevertem ki, amikor egyik barátom felvetette, hogy nyaralás gyanánt elmehetnénk vitorlázni az Adriára. Már csak további 4 főt kellett toboroznunk a "mancsaftba", hiszen a hajó 6 fős volt. Sajnos végül nem jött össze a dolog, de végül is ennek köszönhetem, hogy megismerkedtem A-val. A történetet úgy írom le, hogy minden bekezdés egy, az összejövésünk előtti találkozást mond el.

Első (szerda):

A vitorlázás részletei miatt találkoztunk egy kávézóban először, négyesben: barátom (fiú), én (fiú, 23 éves) és a két lány, A (23 éves) és barátnője. Amint belépett az ajtón, emlékszem rögtön arra gondoltam "huhh, remélem ő az akire várunk". És igen. Odajöttek az asztalhoz, majd közös barátunk bemutatott minket egymásnak. Kinézetét illetően, kifogástalan megjelenésű volt, csinos, nőies (!), mégsem hivalkodó, ám sok kekeckedő kérdése és a viselkedése bennem kicsit negatív érzéseket keltett elsőre. A megbeszélést lezavartuk egy óra alatt, majd kiderült, hogy a két lány is készül menni egy pár nappal később esedékes balatoni fesztiválra, így én kapva kaptam az alkalmon és felajánlottam, hogy jöjjenek az én autómmal. A barátomnak láthatóan nem annyira tetszett az ötlet, de "viselkedett", ezúton is köszi. :)

Második (péntek):

 A lányok végül éltek a lehetőséggel és 2 nappal később már együtt száguldottunk az M7-esen Balaton felé. A fesztivál nagyon jó volt, igaz, csak egy estére tudtam lemenni (azt is csak A miatt tettem), mert kedden szigorlatom volt. Persze egész este A társaságát kerestem (igyekeztem nem túl feltűnően tenni), meghívtam egy-két pohár italra, beszélgettünk is pár szót, de hosszabb társalgásra nem volt lehetőség.

Harmadik (vasárnap):

Odakint hétágra süt a nap, én meg poshadok a négy fal között és tanulok (leginkább csak imitálom), mikor csöng a telefon: a vitorlázós barátom hív, mennek A-val usziba, van-e kedvem csatlakozni? Naná hogy van! Innentől kezdve már biztos a keddi bukás, de hát kit érdekel, ha A-t megnézhetem immáron fürdőruhában is?? Én csak amolyan pancsolós fajta vagyok, vagyis nem rovom a hosszokat az uszodában; megmártózás-száradás, majd folyamat ismétlése. Szerencsére A sem volt egy "úszóbajnok" így, mikor a barátom elment úszni végre lehetőségünk nyílt rendes beszélgetésre és hogy, hogynem hamar elmélyült társalgásba merültünk (míg mások a medencébe). Az uszoda után aztán úgy gondoltam itt a lehetőség, hogy elhívjam randizni, úgyhogy némi morfondírozás után (mit mondjak a telefonban??) felhívtam a mobilján. Kedves volt, abban maradtunk, hogy van kedve, de még visszaszól, hogy melyik nap lesz jó neki.

Negyedik (szerda):

 Szerda este találkoztunk, az esti tánc órája után vártam rá. Már rég nem éreztem ilyet, de bavallom kicsit izgultam is. Margit-sziget, Holdudvar, majd séta a holdfényes nyári éjszakában, sok-sok beszélgetés, az idő pillanatok alatt elrepült. Megbeszéltük, hogy másnap este még találkozunk, mert nekem sajnos pénteken el kellett utaznom külföldre 10 napra.

Ötödik (csütörtök):

Nos, itt már nem bíztam a véletlenre a dolgot, készültem. Délután vásárlás egy sajtboltban, majd hozzáillő bor és némi szőlő beszerzése. A második randink is nagyon jól sikerült, mint kiderült rengeteg dologban hasonlítunk, leginkább gondolkodásmódban, kicsit úgy is éreztem, mintha már ismerném. Sosem éreztem ilyet korábban, és azóta se. Későn este, már hazafelé menet egy kis meglepetést kilátásba helyezve rávettem (nem volt nehéz), hogy menjünk el egy közeli parkba. Ott aztán bor+sajtok elő, és fantasztikus éjféli "piknikbe" kezdtünk. Mondanom sem kell, nagyon örült a meglepetésnek, és ha lehet, még oldottabb, közvetlenebb lett a hangulat. Mint kiderült, ő is készült, egy válogatás CD-t kaptam ajándékba, hogy azt hallgassam az úton másnap. Eddigre már kiderült, hogy a vitorlázásból nem lesz semmi, és nyaralását firtató kérdésemre azt a választ kaptam, hogy valószínűleg valami last minute útra fog menni, de még nem tudja kivel, mert a barátnői addigra már majdnem mind megszervezték a maguk nyaralását. Nem tudtam kihagyni hogy viccesen felajánljam társaságomat, arra az esetre, ha senki mást nem találna. Persze kedvesen elengedte a füle mellett ezt. Végül hajnalban vittem haza, és a szokásos, ajtóig elkísérős, majd ott egymásra nézős jelenetnél a jelek alapján (testtartás, viselkedés, stb) úgy ítéltem meg, hogy elutasítana egy csókot (nem is tévedtem, mint utóbb kiderült), így udvariasan elköszöntem két puszival.

Öt és feledik

Már másnap, úton a határ felé heves SMS-ezés, e-mail minden nap, esténként telefon is (a mobilszámlám összegét inkább nem írom le, legyen elég annyi, hogy 1 perc roaming kb. 200 Ft+ÁFA volt akkortájt). Egyik nap internetes virágküldő szolgálattal küldettem neki egy csokrot a kedvenc virágából is. Aztán végül jött egy e-mail, amin nagyon meglepődtem. Elhívott nyaralni. Mindent megszervezett, kinézte az utat, biztosítást, stb., van-e kedvem elmenni vele egy görög szigetre egy hétre kettesben?... :) Úgy, hogy kb. 10 napja ismertük egymást, és még csak össze sem jöttünk, egy csók sem csattant el kettőnk közt! Természetesen azonnal igent mondtam.

Hatodik

Vasárnap érkeztem meg és hétfőn már indultunk is Görögországba. A szállás tökéletes volt, tengerre néző terasz, egyszerű, de kedves szoba, egyszóval álmodni sem lehetett volna jobbat. Az első este romantikus vacsora a kisvárosban, ahol laktunk, majd haza és aztán éjjel a teraszon, holdfénynél az első csók. Így leírva nagyon csöpögősnek hangzik, de nem volt az. Az a nyaralás volt életem talán legjobb nyaralása.

(Bond, JamesBond)

158 komment

Címkék: utazás lánykezd


A bejegyzés trackback címe:

https://osszejottunk.blog.hu/api/trackback/id/tr62299782

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

aranyhaj.blogspot.com · http://aranyhaj.blogspot.com 2008.01.19. 20:58:30

Szép történet...
Jó tudni, hogy ilyen is van!

aranyhaj.blogspot.com

jadviga79 2008.01.19. 22:01:15

Jo, hogy leirtatok a velemenyeteket, igy azert tisztul a kep. Koszonom! :)

Mert neha, "szituaciot" teremtett, jott a nem szandekolt zavartan nezes, stb. reszemrol :). Aztan neha okoltam magam, hogy biztos zavaromban valamin atsiklottam, es en hagytam ki szituaciot.


Persze, nekem is megfordult a fejemben, hogy most melyiket valasszam,
1., rekesszem ki az eletembol teljesen, amennyire lehet, epitsem le a levelezest,
2., varjak
3., irany a "baratzona".

Megprobaltam az elso kettot. Velem is elofordult az elejen, hogy remegve neztem meg az emailt, hogy "Uristen, mar megint irt, es miert nem hagy mar beken, megnyugodni, ha nem tesz semmit". Es probaltam nem gondolni ra.
De aztan hianyzott, irtam, es kezdodott elorol minden. Most mar erzem azert, hogy nem o az Igazi, csak akkor, abban a pillanatban valahogy nagyon maskent nezett ki. Most pedig mar probalom kezelni a helyzetet a 3. ponttal, talan docogosen, de remelem, hogy menni fog. Egyelore ugy nez ki, hogy partner lesz benne. De jo lenne azert tudni, hogy mi is volt ez a reszerol, bar lehet jobb, ha ezt nem "kapargatom" meg tobbe.
A ragaszkodas oka, bizonyos eletperiodushoz, elethelyzethez, eletszituaciohoz hozzatartozik o is.

Tenyleg, Bond, hogy foglak felismerni? Ha a barpultnal kiker valaki ket Bond-koktel-t, az en szamlamra akkor az Te leszel? :))

Vagy most meg kellene keresnem azt a konkretan ket kattintast ? :P

jadviga79 2008.01.20. 11:11:39

Persze, ugy ertettem, hogy a Bond koktel mellett termeszetesen varsz ram. ;)

Nekroteka 2008.01.20. 13:47:02

Hmm, elég rég jártam itt, látom azért a keménymag még ittmaradt, tök jó :P

Lehet hogy nemsokráa nekem is lesz vicces összejövős sztorim, bár ahogy most állnak a dolgok, mindjárt fejbelövöm magam annyira átláthatatlan az egész :S :D

Bond, JamesBond · http://twitter.com/fisssi 2008.01.20. 15:16:31

Wow... ez izgalmasabban hangzik, mint egy "szimpla" összejövős sztori... nem akarsz minket is beavatni a történésekbe? ;)
Hálából ellátunk kéretlen tanácsok tucatjaival! :D

Bond, JamesBond · http://twitter.com/fisssi 2008.01.20. 15:22:28

Jadviga:
Nem szoktam hölgyek kontójára inni (kivéve különleges eseteket, ha pl. fogadtunk és nyertem, stb), de ha valaki egész vélelenül azt magyarázza a csaposnak hogy "az isten szerelmére rázzad már wazze, ne kevergesd" akkor az valószínüleg én leszek :)))

Az Astont ne is keresd az utcán... a buliba a Forddal fogok menni ;)

jadviga79 2008.01.20. 17:27:38

Bond,
Meg velem sem fordult elo, de mivel mar korabban mintha igertem volna ilyet, gondoltam, tartom a szavam. :)

De rendben, majd figyelem a barmixer kezet, ha otthon felejtenem a parnamat. :)

Nekroteka,

Erdeklodessel olvasnank nehany reszletet a tortentekbol.

Nekroteka 2008.01.20. 20:47:35

Majd ha lesz egy kis időm megírom, tényleg :)

gargoyle 2008.01.21. 16:52:46

jadviga: vegul amikor mar egeszen hivatalos lett a dolog a masik leannyal, es latszott hogy egyaltalan nem kaland, akkor osszeszedtem a ferfiatlan lelkemet es megmondtam, hogy sajnalom de ez igy ebben a formaban ennyi, nem erdemes tovabb csinalni kicsitsenem. nem mondom, eletem legrosszabb elmenyeinek egyike, utalok mast bantani.

a barat zona meg bar nem feltetlenul, de tobbnyira a ferfi hiabaja valoban. nem lep akkor amikor kellene, es ezutan ohatatlanul elmulik a lehetoseg (olyan ez mint az urhajozasban az inditasi ablak :) en allandoan azon parazom, hogy "jaj ne bantsam mar meg tolakodassal" a masikat es ezert kesek menetrendszeruen, de igyekszem tanulni a dolgot :)

Bond, JamesBond · http://twitter.com/fisssi 2008.01.21. 20:26:35

Ez az "indítási ablak" hasonlat nagyon jóóó! Amúgy itt megint vissza lehetne kanyarodni a női jelzések szükségességéhez, melyek segítik a férfit... :)

Ifjonti koromban (gimi) velem is előfordult a túl korai vagy túl késői nyomulás. Mindkettő elég negatív tud lenni. Előbbi eset inkább ciki (pl. csók próbálkozás, lány fejet elfordít, végül arcra puszi) kimenetelű lehet, utóbbi meg elszalasztott lehetőség érzését kelti az emberben ("mi lett volna, ha...?"). Egyik sem túl jó érzés.

Ismét filmes gondolat:
Asszem a "40 Days and 40 Nights" c. filmben hangzott el a "három randis szabály", mely szerint, ha az első randin a fiú nem csókolja meg a lányt, akkor illedelmes, ha a másodikon se, akkor félénk, de ha a harmadikon se, akkor biztos meleg... :)

És akkor jöjjön megint egy kérdés a hölgyekhez: szerintetek a két "rossz" eshetőség közül (túl korai - túl késői próbálkozás) melyik a jobb?

Nekroteka 2008.01.21. 23:26:24

Nem tudom... Szerintem eléggé kapcsolattól függ, meg attól hogy ki mikor mit akar.
Ha az elején a csaj/pasi még nem nagyon kapható rá akkor jobb nem túl korán rávetődni, de persze túl későn se jó, az valahogy megöli a varázsát meg elrontja az egészet... :S De erre sajnos nincs egyetemes szabály :)

Amúgy amit ígértem, hogy majd elmondom, most lerövidítve megteszem. :)
Az a lényeg, hogy van egy barátom, egy volt barátom, és egy legjobb barátom.
És most arról a kettőről akinél nem evidens, kiderült, hogy nem csak az szeretne lenni, ami... Én emg így wtf, ez nekem már túl sok!
Olyat már hallottam hogy valaki 2 pasival szenved, na de 3-mal???

jadviga79 2008.01.22. 10:43:43

Erre en sem tudok igazabol egyertelmuen valaszolni. Eleg blokkolo lehet, ha az illeto ferfiu tul koran lep, ha pedig keson, akkor mar-mar eroltetett erzese lehet az embernek. Ahogy irtad valahol, hogy a fiukat is "tul lehet korbacsolni", oszinten mondom, a lanyokat is. :)
Azert a legtobb lany, tudatosan vagy ontudatlanul -szerintem adja a jeleket rendesen, hogy hol tart, mit szeretne.

Nekroteka,
hat ez nagyon jol hangzik!!! :) Mindenki teged akar..., ha mar kialakult, orulnenk a reszleteknek is egy hosszabb post kereteben. :)

gargoyle 2008.01.22. 11:16:57

jadviga79: jahm minden lany jeleket ad, ketsegtelen. de ha nem 15 percenkent masmilyeneket adna akkor kevesbe lenne bizonytalan a szerencsetlen a tuloldalon :D egyszer csillog szemek, bujas, csok. utana nemkeresleknemveszemfel, aztan megint love, peace, happiness. aztan ujfent bocsdecipofuzotkellvasarolnom (:


nekroteka: ize ami nekem nem tiszta hogy te mit szeretnel. az ok hogy eppen van 3 pasi aki teged, es ebbol 1 momentan veled egyutt van. de ez nyilvan csak az egyik (es raadasul szamodra lenyegtelenebb) oldal. te megvagy a mostani pasiddal (akkor miert valtanal? vagysz valamelyikre az elozoek kozul?) vagy nem annyira es nyitott vagy valamifele valtasra?

amennyiben ok is europai ertelemben vett ertelmes emberek, szerintem a. hagynak normalis mennyisegu idot donteni (ami nem vegtelen viszont :) b. elfogadjak a dontesed es feldolgozzak meg ha ez egy ideig nem is tesz jot a kapcsolataitoknak.

osszefoglalva: ne azt nezd hogy jaaaj 3 pasi sok (illetve ha mindharommal kavarnal az sem gond, de akkor azert ezt jo kozolni veluk kulonben nagy bukta lesz :) hanem hogy te akarsz-e es melyikkel kapcsolatot. ok meg majd nagyfiuk lesznek es elfogadjak, illetve remeli mindenki hogy jol dontesz, de ezt elore sajnos ritkan/sosem tudni (:

jadviga79 2008.01.22. 12:50:29

Gargoyle,

Azert az is elofordul, hogy az illeto ferfiu ugy az ido elorehaladtaval meggondolja magat, vagy gondolkozik vagy en nem is tudom, hogy mit csinal, lasd fentebb az esetet, amit leirtam. Az elejen felkelti az erdeklodest, kivancsisagot, pedig korabban eszre sem veszed, aztan semmi. Es ezzel az osszes idegsejtemet szepen, lassan, de biztosan kinyirja... mar nem, de az elmult felevben jo nehany orat toltottem "agyalassal", hogy most vajon mit is akar, utolag teljesen feleslegesen. Illetve, vegulis nem, mert rajottem, de minek.

gargoyle 2008.01.22. 15:23:06

najahm nem mondom, pasibol is kell hogy akadjon sok ilyen, csak en szerencsere legalabb veluk nem talalkozom ezen tekintetben (: de reszvet :o nemjo

Bond, JamesBond · http://twitter.com/fisssi 2008.01.22. 17:08:57

Jadviga:
A férfiak is néha bizonytalanok tudnak lenni (ennyi önkritika kell). És itt most nem a "vörös vagy fehér bort rendeljek" típusú igen fajsúlyos problémára célzok, hanem arra, amit Te fantasztikusan megfogalmaztál.
A legrosszabb, ha egy fiú nem tudja, hogy mit akar egy lánytól... és ez az esetek 90%-ban nem azért van, mert impotens, szemétláda, gyáva, nem akarja elkötelezni magát, stb, hanem pont azért, mert nem akar olyat mondani/ígérni amit aztán nem tud teljesíteni, vagy nem akarja olyan érzelmeiről biztosítani a lányt, amiben ő maga sem biztos. Épp ezért próbáljatok meg nem haragudni az ilyen helyzetben lévő fiúkra.
Sajnos etéren nem lehet senkitől tanácsot kérni, még a legjobb barátok sem látnak az ember szívébe. Velem is volt már, hogy viszonylag hosszabb szünet után, érzelmileg annyira "ki voltam éhezve", hogy kis túlzással az első adódó lánnyal, aki tetszett és szimpatikusnak is tűnt, sok habozás nélkül összejöttem. Aztán 2 hét múlva meg a felismerés, hogy "ó-óó...qvára különbözünk, hogy kerülök én ebbe a kapcsolatba, tejóisten!..."
Persze van aki azt vallja, hogy "waze, hát ugorj fejest, aztán majd ha nem müxik, akkor szakítasz..." - ez is egy teória.

És van még egy lehetőség a fenti jelenségre: ha egy srác játszadozik veled. Egyszer felkelti a figyelmedet, máskor le se sz@r, flörtöl veled, aztán rád se bagózik, stb.

A két esetet azonban meg lehet és meg is kell különböztetni.

Bond, JamesBond · http://twitter.com/fisssi 2008.01.22. 17:12:58

Nekroteka:
Nem irigyellek, nem könnyű helyzet. Alapból, gondolom az a szar érzés, hogy akit eddig (csak) barátnak hittél, és elmondhattál neki dolgokat, amiket egy barátnak lehet (merthát vannak dolgok, amiket az ember nem a párjával beszél meg hanem a barátaival), illetve úgy viselkedhettél vele mint egy baráttal, ahhoz mostantól már nem viszonyulhatsz így, hisz világossá vált hogy melyik csapatban játszik.

A dolog már csak akkor lehet rosszabb, ha érzelmileg nem vagy biztos a dolgodban. Arra célzok, amit gargoyle is írt, hogy az (újabb) két srác színvallása elbizonytalanított akár kicsit is a jelenlegi kapcsolatodat tekintve?

jadviga79 2008.01.22. 20:02:47

James,

Szamomra is egyertelmu a ket eset kulonbozosege, ahogy leirtad, es nem haragszom a a sajat sztorimbol az illetore a bizonytalansaga miatt. :)
Es a jovoben is igyekezni fogok, ha hasonlo eset fordulna elo. :)

Hat igen, ha valaki maga is bizonytalan az erzeseiben, akkor nehez a masiknak mindezen kiigazodni.
Azert a fel evet "huzom az agyat a masiknak" viselkedest egyenesen kinzasnak tartom. :)

Bond, JamesBond · http://twitter.com/fisssi 2008.01.22. 21:42:00

Hát a fél éves eseted az tényleg gáz lehetett. Bár ha jól értem, annak nem lett összejövés a vége, de nem akarsz róla egy kicsit részletesebben írni? :)

jadviga79 2008.01.22. 22:07:31

Mennyire reszletesen szeretned a fel eves esetemet olvasni? :))

Bond, JamesBond · http://twitter.com/fisssi 2008.01.23. 10:26:14

a lehető legrészletesebben! :) de gondolom ezt úgyis sejtetted...

gargoyle 2008.01.23. 12:32:42

fene bond megelozott. szoval erre a kerdesre remelem te se vartal mas valaszt mint amit o is javasolt :D uriemberek vagyunk, de nem hulyek :D

jadviga79 2008.01.23. 20:15:36

Rogton gondoltam, hogy ez lesz a valasz! :) Az a baj, hogy a tortenet nagyon friss. Bar az eselye annak, hogy barki is a tortenet szereploi kozul felbukkanna itt, konvergal a nullahoz, de ettol meg megtortenhet, ld. Detti.

jadviga79 2008.01.23. 20:19:24

De alapvetoen tenyleg nem lett "osszejoves" a vege....

Bond, JamesBond · http://twitter.com/fisssi 2008.01.23. 20:29:50

Nah... azt hiszed ennyivel megúszod? Hát hol van a sztori??? :) Vagy fehér betűvel gépeltél?
Ne aggódj, biztosan nem "téved ide" senki a történetedből. De ha mégis, akkor kárpótlásul meghívlak még egy Bond koktélra febr 14-én. ;)

jadviga79 2008.01.23. 20:44:14

Haaat, biztan benne, hogy kihatralhatok... ;)

Akkor, elmeselem, hogy, hogyan indult. Aztan esetleg meglatjuk a tobbit. Na? Jo igy? :)

jadviga79 2008.01.23. 21:02:23

A sztori ekezetek nelkul lesz, annal nehezebben fellelheto... ;) A nevet megvaltoztattam.
In medias res...
Az exem es en kulon elmegyunk ugyanabba buliba, hivatalosan meg nem, tehat nem publikus, de gyakorlatilag igen, kulon. Gabor is megerkezik a helyre es egesz este korulottem sundorog, nekem fel sem tunik. Korulotte hemzsegnek a lanyok, nagyon jokepu, magas, fess, akarjak ot, de o mindenkit lepattint, es mikor probalom neki menedzselni a lanyokat, kozli, hogy van baratnoje. Engem nem erint, egyreszt ott az ex, masreszt egeszen masvalakivel probalok flortolni aznap este, aki mondhatni ugyan szivesen hazavinne, de 120.-kent kezel a sorban, amibol aznap koszonom szepen, nem kerek. Tekintve a helyzetemet, gyogyirkent egy par poharral kabitom magamat es egesz este el nem hagyom a tancparkettet. Az exem mar a buli kezdetetol fogva ujabb vadaszmezok utan nezett, megis aznap en vagyok a szerencsesebb. Hajnaltajt ugy alakul, hogy Gaborral szinte ketten vagyunk mar csak a tancparketten csak egymast nezzuk, lassuzunk a „valoszinuleg“ gyors szamoknal is. Kozel allok hozza, orjito tekintettel nez, szinte csodalattal, en elolvadok teljesen, kezemet a mellkasara teszem, kuszik felfele az inge felett, mar nem vagyok teljesen ontudatomnal, majd felteszem neki azt a kerdest, hogy mennyire varja a baratnoje haza. O azt mondja. „Nem nagyon.“ Majd a kovetkezo mondatban kozli, mikor ram terelodik a szo, azt hitte egy valaki mellett vagyok elkotelezve, nem vagyok kepes megmondani, hogy vege a kapcsolatomnak, nem voltam erre felkeszulve, es azert biztam valamiben a regit illetoen. Ekkor belep az ex a terembe, es diplomatikusan tavolodunk egymastol, meg egy gyors beszelgetes a baratokkal, majd az ex es en bucsuzunk es szepen ketten az ex-szel hazamegyunk.

jadviga79 2008.01.23. 22:21:55


Na, lehet ramhuzni a vizes lepedot, igy indult az egesz....

Bond, JamesBond · http://twitter.com/fisssi 2008.01.23. 22:48:12

Na? Hé... hát ne már... nem hagyhatod pont a legizgisebb résznél abba! Ez így majdnem olyan mint egy coitus interruptus! :)

Bond, JamesBond · http://twitter.com/fisssi 2008.01.24. 14:45:27

Hogy konstruktív is legyek legalább kicsit:
Szal Gábornak hivatalosa van barátnője, de nem úgy viselkedik mint akinek van, neked meg hivatalosan már nincs barátod, de mégis úgy viselkedsz (viselkedtél) mint akinek van. Hol itt a logika? :)
Amúgy meg hiába érkeztek-távoztok együtt az exeddel, ha ő "mar a buli kezdetetol fogva ujabb vadaszmezok utan nezett", a látszatnak innentől lőttek is...

Na várom a folytatást! :)

jadviga79 2008.01.24. 20:08:17

Tegnap a technika beleszolt... igy elmaradt a folytatas, de igy is ugy erzem kicsit intim es reszletes lett a tortenet. :) Ugyhogy nem is reszletezem tovabb, roviden megprobalom osszefoglalni.

Tulajdonkeppen ez volt minden, ami tortent, ezutan nagy levelvaltas kezdodott, 15 percenkent, naponta, ketnaponta, havonta, stb.
Persze, leirhatnam, hogy mosolyog, hogy hozzamer, hogy allandoan figyel, stb, stb., de ez szimpla flortoles, bar en azt hiszem tobbet kepzeltem bele...
Azota legfokeppen, egy-ket kiveteltol eltekintve, szinte csak tarsasagi programokon talalkoztunk egymassal, ahol reszletekbe meno beszelgetesek folytak. Persze altalaban izekre szedett a tekintetevel, aztan lehet, hogy neki egyszeruen ilyen a tekintete. :))

Es, hogy ki, hogyan viselkedett, a felallas egeszen ugy volt, ahogy leirtad. Hogy hol benne a logika? Sehol. Es en sem nagyon ertem.
De lattam mar olyat,- es nem csak ebben az esetben, hogy a ferfi gyakorlatilag folyamatosan nezelodik a partnernoje mellett, mikozben marad a regi mellett, es hogy ez miert van, magyarazd meg te, mert ezt en sem ertem. :)

Bond, JamesBond · http://twitter.com/fisssi 2008.01.24. 21:07:52

Ha egy férfi tényleg csak "nézelődik" az szerintem normális és egy ugyancsak normális barátnő ezért nem is neheztelhet. A lányok is megnézik a helyes fiúkat... Erre szokta egy kedves barátom mondani, hogy "Hűséget fogadtam, nem vakságot."

Ha a nézelődés viszont már tettrekészséggel párosul (vagyis a srác hajlandó áthágni a "mindent a szemnek" szabályt) akkor arról van szó, hogy srác a kapcsolata kakit sem ér. És hogy ez miért van, arra számtalan ok lehet, amit most nem fogok felsorolni, mert biztos te is el tudod őket képzelni.

Elvi síkon nem szép dolog ez se a hivatalos barátnővel szemben, se a kiszemelt lánnyal szemben (hacsak meg nem mondja a srác az őszintét)

Gyakorlati síkon meg, engem nem szokott érdekelni ha a lánynak van valakije, amíg:
1) tudok róla
2) nem komolyak a szándékaim
3) tiszta lapokkal játszunk, vagyis mindenki tudja hogy mit várhat el a másiktól és mit nem
4) bármikor kiszállhat bármelyik fél, harag vagy feszkó nélkül

Bond, JamesBond · http://twitter.com/fisssi 2008.01.24. 21:15:18

Na még annyi, hogy ha tippelnem kéne, akkor a srác vagy kényelemből van a barátnőjével (kiegyensúlyozatlan kapcsolat, a csaj még a popiját is kinyalja), vagy alapvetően szereti, de nem bír a vérével, vagy pont egy szakítás előtti ellaposodó kapcsolat végén jár (az utolsó fél év, egy év már kínszenvedés, de egyik fél sem meri/akarja beismerni hogy vége) és ezért flörtöl veled (is?).

Akárhogy is, felejtsd el!

gargoyle 2008.01.25. 02:01:41

nemtom de szerintem a mosolyog, hozzad er, veled foglalkozik allandoan az nem szimpla flortoles. de lehet tul naiv vagyok (: most jottem a parazsbol szoval nem vagyok beszamithato :D

Bond, JamesBond · http://twitter.com/fisssi 2008.01.25. 02:50:47

nah, gargoyle nem akarsz mesélni egy kicsit nekünk, milyen volt?
hányan voltak, hány csajjal szakítottál az este? esetleg hánnyal jöttél össze? ;) stb...

gargoyle 2008.01.25. 10:25:15

huh elnezest en meg utana leneztem a cha cha chaba es hazaerkezeskor nem igazan volt erom netezni :D

szoval: biztonsag kedveert vittem tarsasagot, hatha 4 depis ember lesz es teat iszik meg hasonlo, de 9 utan nem sokkal megjelent jopar ember eloszor valami foiskolai evfolyamtalalkozonak hittem vagy ilyesmi, de ok voltak. szoval kis szemlelodes utan atforditottam a szekemet, kb ekkor ugyanezt tette a helyen levo emberek 90%a is (: osszegyult vagy 70-90 ember szerintem siman, elegge megtelt a kocsma (:

probalam vegyulni mindenfele de ez nehez feltunesmentesen mert sosem birom befogni a nagy szam (: akadt mindenfele ember, megint meg kellett allapitanom hogy mar elmultak azok az idok amikor a netes kozossegek nagy resze PHD alapanyag a pszichologia tanszeken (: vegul meg a biztositekkent hozott leanyok is elkeltek, szoval ok sem panaszkodtak (:

jadviga79 2008.01.25. 12:12:00


Oszinten megvallva ugy gondolom, hogy ez nem szimpla flortoles volt, de azert az ember lanya hajlamos arra, hogy fantazialjon, es kombinaljon es tobbet kepzel bele mint ami. Igy kisse bizonytalan voltam.
Persze, az illeto egy-egy megnyilvanulasabol szinten erre kovetkeztethettem, hogy tobb volt tan ennel.

Mindenesetre, koszonom Bond az elemzest, epito jellegu volt, es az utolso mondatodban benne van a konkluzio, en is igy gondoltam mar az utolso honapokban, hogy mindegy, hogy nem komolyak a szandekai avagy csak bizonytalan (megspekelve azzal, hogy a kapcsolata a vege fele mar romokban hevert, melyet tobbszor is megerositett), a lenyeget megfogalmaztad. Es vegulis azt mondhatom, hogy vegre tul vagyok rajta. :)

Gargoyle,
oszinten sajnalom, hogy nem lehettunk ott a bulin, de majd legkozelebb...

Akkor ezek szerint hamarosan ujabb osszejovos illetve szakitos tortenetekre lehet szamitani. :)

Mindenki kis nevjegykartyaval feltuntette a nickjet? Vagy hogyan is volt ez? :)

gargoyle 2008.01.25. 16:58:43

nem, nem voltak nickkartyak mar kimentek a divatbol, en oszinten szolva nem is parositottam ossze szinte senkit a nickjevel, ilyesmik remlenek hogy dumaltam a leannyal aki a maceszgombocos sztorit irta be a blogra, meg a fickoval aki a videkihazasat stb stb (:

elvben valentin adott, de ahogy nezem mar par lelkes raero fiatal elotte is szervez sorozeseket.

es en is sajnaltam hogy nem voltatok ott, ha hazajottetek valamit mindenkepp osszerakunk :D

Bond, JamesBond · http://twitter.com/fisssi 2008.01.25. 17:30:21

jó buláj lehetett :) Én már töröm a fejem Petya65 ötletén, hogy kéne nyomni/hímezni MNK-MFS pólót... ha abban jelenné(n)k meg biztos nagy népszerűségre tenné(n)k szert. :D

Bond, JamesBond · http://twitter.com/fisssi 2008.01.25. 23:34:16

Jadviga:
Egyet se bánkódj, én is ilyen "többet belelátok mint amit kéne" típus vagyok... :)

jadviga79 2008.01.26. 19:18:21

Gargoyle,
rendben, szavadon fogunk. :)

jadviga79 2008.01.26. 21:29:22

James,
Kiheverem azert, mar egyre halvanyodik a tortenet, dolgozom rajta, nem jo az ilyesmit apolni.

Visszakanyarodva az eredeti temankhoz. Lenne egy kerdes, amire a valasz erdekelne nagyon. Volt mar veletek olyan, hogy valakinel nem mertetek probalkozni valami miatt es ezert nem leptetek?

Gargoyle voltak korabban divatban nickkartyak? En meg sosem voltam netes tarsasagi osszejovetelen.

Bond, JamesBond · http://twitter.com/fisssi 2008.01.26. 21:45:32

Jadviga,

Örülök, hogy előkerültél! :) Lassan én is vissza-visszatévelygek a szakítósblogra, ott valahogy nagyobb az "élet". De ez meg megmaradhat amolyan privát fórumunknak :)

A kérdésre nemsokára válaszolok.

jadviga79 2008.01.26. 21:52:31

Tanulnom es dolgoznom kellett sajnos, es meg kell is, csak most besokalltam. Jottem lazulni. :)

En is orulok, hogy itt (is) vagy, :) a "privat forumunkon". :)

Bond, JamesBond · http://twitter.com/fisssi 2008.01.26. 22:01:36

Nah, válaszolok, röviden: Naná, hogy volt ilyen! :)

Tudod hányszor fordult már meg a fejemben X lánnyal kapcsolatban, hogy "meg kéne szólítani"? De ha maradunk a nem vadidegeneknél, hanem azokat vesszük csak, akikkel valamilyen házibuliban, baráti társaságban, tanfolyamon, stb találkozunk, akkor is rengetegszer előfordult már, hogy valaki szimpi volt (első benyomásra legalábbis) de mégsem léptem. Hogy miért?
Nem volt merszem, nem volt olyan a szitu, nem tudtam nagy hirtelen mit kitalálni, enervált voltam, kiderült hogy barátja van (nem tőle), stb :|

Miért kérdezted?

jadviga79 2008.01.26. 22:31:30

Szerettem volna tudni,hogy mi az ami gatolhat, mert velem viszont tobbszor elofordult, hogy nem mertek nalam kezdemenyezni.

Bond, JamesBond · http://twitter.com/fisssi 2008.01.26. 22:37:46

Áhh... nem győztem elég gyakran frissíteni az oldalt... :)

Viccet félretéve:
Ez valami általános dolog lehet, mert konkrétan két lány ismerősöm (barátok) is van, akik ugyanerre panaszkodtak. Egyikükkel pont mostanság, kb 1 hete chateltünk erről (jobb lenne beszélni, de hát amíg kint vagyok...). Mindketten erről érdeklődtek, hogy "mit csinálhatnak rosszul", mert úgy érzik, hogy gyakran megnézik őket, stb de a fiúk nem mernek náluk próbálkozni... :|

Nekik persze könnyebb volt bármit is mondanom, hiszen ismerem őket, meg interaktív formában könnyebb ezekre a dolgokra reagálni.

gargoyle 2008.01.27. 11:54:14

najahm altalanos recept nincs. de leanyhoz csak eros csillagegyuttallaskor mesz oda. ami a legfontosabb szerintem hogy barmennyire is hudespontan a dolog azert ne derult egbol villamcsapas legyen, elotte ha nem teved ossze a tekintetek, vagy osszeteved de lathatoan nem pozitiv a reakcio akkor alapvetoen feles belerohanni a pofonba (:

es igenis nem gyozom hangsulyozni, de ha nem is kell mindig neha hiszek a noi kezdemenyezesben (: ha tetszik valaki, azert ma mar nem nez senki kurvanak illetve nem esik le a hello kitty girldiploma az ujjarol senkinek se hogyha ezt valahogy tudomasara hozod. az csak akkor gaz ha bunko az illeto. de az amugy is gaz.

tegnap a mellettem allo amugy embernek kinezo targy elkezdett "alkudozni" a pultoslannyal hogy mennyiert megy el vele a mosdoba. es utana meg o volt felhaborodva hogy elutasitottak az oszinte kozeledeset. en meg sirtam.

Bond, JamesBond · http://twitter.com/fisssi 2008.01.27. 13:49:03

Sírtál? A nevetéstől, nem?... :)
Amúgy egyetértek. Az éveim szaporodásával arányosan (vagy exponenciálisan?) nő a bátorságom (pofátlanságom?)

Kész kétely ez a mai nap... (vagy mégse?) :)))

gargoyle 2008.01.27. 14:51:40

hogy illusztraljuk azt a leanyt akihez sosem mer az ember odamenni:

www.flickr.com/photos/whitesnow2007/1233781829/in/photostream/

ezzel asszem a lanyoknak is adtam temat hogy megkritizalhassak szegenyt :D

Bond, JamesBond · http://twitter.com/fisssi 2008.01.27. 14:58:11

Őt pl. jöhetne következő Bond-lánynak... ;)

gargoyle 2008.01.27. 15:03:57

kov bond lany? no az sem lesz semmi

filmbuzi.hu/files/film2008/Olga-Kurylenko-Bond-csaj-22.jpg

(:

a szoke kislany viszont tuti lombikban szuletett es naponta 8 orat photoshopoljak az egesz csaladot. kicsit mar mar rajzolt...

jadviga79 2008.01.27. 18:11:17

Ez a leany eleg trendi, ha o az akihez nem mernek odamenni, akkor az en esetemben, nem biztos, hogy nem mernek, hanem nem akarnak. :D
De innentol kezdve mar Bond is beavatott a temaba, talan neki is lesz majd, vagy van mar velemenye, mert kis betekintest engedtem a problemaba. :)

Gargoyle,
mokas lehetett az az alkudozas tegnap. Visszafogott volt a leany?

Bond, JamesBond · http://twitter.com/fisssi 2008.01.27. 18:49:26

Halihó,
Jadviga ha ezzel netalán arra célzol, hogy nem vagy vonzó egy férfi számára, akkor azt kell mondjam, hogy ez "butaság"! :)
Persze nem jöhet be az ember mindenkinek (nekem is hányszor volt, hogy olyannál próbálkoztam, akinek nem tetszettem, vagy épp fordítva, olyan adott jelzéseket, aki meg nekem nem tetszett), de hidd el, azokat sem kell irigyelni, akik úgy néznek ki mint egy a Photoshop-baba.

Valahol azt olvastam, hogy pont a legszebb nők szenvednek a legtöbbet, mert náluk nem mernek kezdeményezni a férfiak, vagy akik mernek, azok meg tuskó parasztok.

Szóval a kutya máshol lehet elásva. Jársz eleget "új társaságba", forogsz új emberek közt például?

gargoyle 2008.01.27. 19:21:20

jadviga: visszafogott es kedves es rettento zavarban volt, hat pultosnak volt oltozve de nem volt kiteve a melle a bitch feliratu polobol vagy hasonlo. a ficko viszont akkora tusko volt hogy elekadt volna benne a lancfuresz egyertelmuen.

a leanyt meg csak a yummie.hu-n talaltam flickerspotter rovatban, gondoltam generalok beszedtemat :D

jadviga79 2008.01.27. 19:27:13


Az ember lanya magat innen "belulrol" maskent latja, mint aki kivulrol figyeli, ezert nehez csak analizalni. :)
A kerdesedre a valasz egyebkent nem, illetve, hat, azert a vizsgaidoszakon kivul igyekszem ismerkedni, uj tarsasagban forogni.

Ez a "nem mernek megszolitani, kozeledni" inkabb egy korabbi idoszakomra volt jellemzo, ezt probaltam elemezni csak.

jadviga79 2008.01.27. 20:05:06

gargoyle,
akkor ezek szerint nem a lany viselkedese generalta a ficko nyomulasat.

A kepen lathato holgyemeny lenne Ms "Idealis" kulsore?

Nekroteka is visszanezhetne kicsit, hogy erositse a noi oldalt. :)

Bond, JamesBond · http://twitter.com/fisssi 2008.01.27. 20:20:01

Hm, hát igyekszem benne valami kivetni valót találni :D De gargoyle feladta a leckét... najó, az arca nekem egy kicsit hűvös, rideg. De lehet, hogy ha mosolyogna... Amúgy rendben van.

Jadviga,
Majd a valentin napi megmozduláson elemezlek ;))) Mármint, hogy hogyan bánsz a fiúkkal, viszek magammal "jelmérő-berendezést" is, meg 2 másik pszichológust, és másnapra elkészítjük a teljes pszichoanalízisedet ;) Nade viccet félretéve, örülök, hogy ez egy múltbeli dolog volt csak. Sz@r az ha az ember huzamosabb ideig egyedül van... én is többek között ezért örülök már annak, hogy hazamegyek. Mert bár nagyon jó volt itt kint, de egy itteni kapcsolatnak nem sok perspektívája lett volna.
Na majd otthon!

gargoyle 2008.01.27. 21:00:38

nem dehogy, hogy lenne idealis. a neve (snowwhite) asszem tokeletes valasztas. fenykepre szuletett. nezni szep, de eloben ilyeszto lehet (:

Bond, JamesBond · http://twitter.com/fisssi 2008.01.27. 21:13:51

Nem szeretek előítéletes lenni, de sokszor az ilyen lányoknak vannak azok a kopasz nagydarab (még csak nem is sportos alkatú, hanem nagydarab=kövér, testes) pasijai.
Meg ha már így belejöttem a sztereotípia durrogtatásba, akkor emlékezzünk arra a széles körben elterjedt nézetre mely szerint a szép lányok tudják magukról, hogy azok, épp ezért elengedik magukat a viselkedésüket illetően (értsd: nagyképűség, bunkóság, barátságtalanság, hiszti, sokmindentmegengedmagának dolgok nagyobb valószínüséggel fordulnak elő náluk), míg a kevésbé tökéletes kinézetű lányok - akik ettől még ugyanúgy tetszhetnek a fiúknak (kisugárzásuk, természetességük miatt) sokkal jobb fejek, mert a normális viselkedésükkel "kompenzálják" a kinézetbeli különbségüket.

Én egyébként tudok ellenpéldát mindkét esetre a baráti körömből (szép-kedves lány, nem szép-de legalább arrogáns lány). Szóval ezeket a nézeteket is csak fenntartással tessék kezelni :)

gargoyle 2008.01.28. 10:36:59

az "eloitelet" mindig statisztikai alapon kezelendo, mint a pszichohistoria. minel nagyobb embercsoportot vizsgalunk annal hasznosabb es minel kisebbet annal nagyobb esellyel mond marhasagot. (:

Bond, JamesBond · http://twitter.com/fisssi 2008.01.28. 10:57:12

gargoyle,
a statisztikát ne is említsd... az elmúlt 2 hétben mást sem olvastam, csak különböző regressziós, korrelációs meg egyéb ökonometriai baromságokat :)))

amúgy meg hiába is tagadnánk, mind imádjuk a sztereotipiákat :P

jadviga79 2008.01.28. 18:27:29

gargoyle,
nagyon sziporkaztal ma a szakitos bloggon! Nehanyszor majdnem lefordultam a szekrol. :)

Bond,
mi ujsag a vizsgaval? A heten irany haza? :)

gargoyle 2008.01.28. 19:09:06

jadviga: koszonom, bar en ugy ereztem ma nagyon nyugos vagyok. hetvegen elloptak a telefonom, az allianz ugyesen megoldotta az anyagi helyzetem erre a hetre (konkretan 300Ftom van :) es meloban is kisse ket malomko kozott erzem magam, mindenki ugy gondolja az en feladatom megoldani az o problemajat, az o feladata meg ebben tanacsokat adni a hatterbol :D


bond: en is akartam kerdezni, ugy emlekszem mintha mar meg kellett volna lennie a vizsganak (:

Bond, JamesBond · http://twitter.com/fisssi 2008.01.28. 20:30:36

Sziasztok bajtársak,
Jelentem túléltem. Az igaz, hogy tuti megvágnak, de legalább már túl vagyok rajta :|
A ***** anyukájukat, volt pofájuk 12 oldalas dolgozatot összeállítani... mindezt ugyebár angolul.

Jadviga,
Igen, megyek haza csüt hajnalban! De jó lesz már... nagyon várom! :)

gargoyle,
300 Ft? Annemsok... ha megyek csüt este, adok szívesen kölcsön.

jadviga79 2008.01.28. 20:55:05

gargoyle,
hat akkor ahhoz kepest nagyon jol viselted ma a megprobaltatasokat! :) Legalabbis a forumon ez a rosszkedv nem tunt fel a mondataid mogott. Hetfo van, de remeljuk a het tobbi napja mar jobban alakul majd es eloszlanak a viharfelhok.
Na, mert en pl. ma nagyon hisztis voltam. 4 ebbol 3 angol :( vizsga a hetre, es engem is tolnak a munkaban, hogy ideje volna felmutatni valamit. Na majd meglatjuk.

Bond,
az a 12 oldal eleg fenyegetoen hangzik, nem szep dolog igy utolso megmeretteteskent, de jo erzes lehet, hogy mar tul vagy rajta, es vegre mehetsz haza. :)
Emiatt mar en is nagyon morcos vagyok. 1 honapja voltam otthon, ez nekem mar sokk!
Ugyhogy holnap este el is ugrom kosarazni, hogy kicsit kieresszem a gozt.

Nagyon alakul a buli csutortokre a masik "oldalon"... :) Mentek ezek szerint? Lattatok mar az embereket? gargoyle, a multkori bulin kik voltak ott, kiket ismersz?

gargoyle 2008.01.28. 21:03:33

huh biztos sok mindenki volt, de szaffyn es djzoneon kivul max a hazigazdakat tudnam nickel beparositani :D
buli alakul, valaki csak lesz ott rajtam kivul (: max eliszogatok a pultoslannyal (: remelem bond lejon es akkor legalisan elhet szaraz martinit rendelni .)

bond:

nezd mit talaltam neked
xkcd.com/123/

a penzt meg megoldom (: mindig megoldom csak mindig idegesit (: de koszonom a galans (es ismeretlenkent eleg felelotlen :) ajanlatot (:

Bond, JamesBond · http://twitter.com/fisssi 2008.01.28. 21:50:55

jadviga,
én is mennék mozogni, de nem elég a vizsga, még beteg is vagyok, már a vizsgán is végig fújtam az orrom, köhögés, stb. De nem érdekel! Megyek haza... :D ha kell fél lábon, bottal, vagy 8 aspirinnel...! De megyek. :)

gargoyle,
Áhh a pénz nem gond. Sajnos most nem tudom "magamat idézni" de azért CIA-s fordulattal élve: úgy nézek ki mint akinek szüksége van a pénzre?? ;)

Casino Royale (2006)
James Bond: And what about the winnings?
Felix Leiter: Does it look like we need the money?

jadviga79 2008.01.30. 00:15:04

Bond,
Jobbulast!

gargoyle
Kepzeld el, mit muveltem ma!!! Kosar utan, a zuhanyzas utan az oltozoben oltozom fel, es mikor mar felvettem a farmert, akkor vettem csak eszre, hogy elfelejtettem bugyit felvenni. :DDD
Igaz, hogy keso volt mar, de azert nem hittem, hogy ekkora hatassal lesz ram a ma delutani torteneted a tangarol a "szakitason". :))))

Komolyan, ugy latszik a tanulas kezd az agyamra menni... jo is lesz, ha ezen a heten mar vege lesz mindennek.

gargoyle 2008.01.30. 10:22:20

valami blogban olvastam azt hogy nyaron elment a leany konditerembe. egyszercsak kijott egy karcsu, hosszu haju szep leany a zuhanyzobol, lerazta a viz nagyjat, felhuzott 1 farmert es 1 polot 1 tornacipovel majd tavozott. o meg kereste a tusfurdoreklamforgatocsoportot (:

mak hogy nem lepcson menet olvastam a kommentedet .)

gargoyle 2008.02.01. 15:16:40

bond eljott tegnap szemelyesen, azota eltunt mint szamar az alagutban. pedig logok neki egy itallal gondatlansagbol kifolyolag (lassu voltam)

jadviga79 2008.02.02. 13:02:36

Milyen volt a szemelyes talalkozo, "szakitosbuli" csutortokon? Meseljetek!
Kicsit elmaradtam a "szakitos" olvasasaval, lesz mit behozni, es meg ma sem fogok a vegere erni, de elkezdem legalabb... :)

Bond, JamesBond · http://twitter.com/fisssi 2008.02.03. 03:16:08

Itten vagyok! Csak mióta hazajöttem, szétszakadok... mint tudjátok a síszezon nekem munkás, plusz mióta hazajöttem igyekszem barátokkal találkozni, családdal egy kicsit lenni, stb, de nem tűnök el! :)

Jadviga,
A buli szerintem qva jó volt! Abszolút beváltotta a hozzá fűzött reményeimet, sőt túl is szárnyalta azokat! :) Gargoyle, pont olyan, mint a képeken (neeem, jóképűűbbb... :P höhöhö...). És úgy általában elmondható minden jelenlévőről, hogy bár korban-nemben-foglalkozásban-szakmában-stb baromira vegyes volt a társaság, de mindenki teljesen nyitott volt és aktív! És ez tök szuper volt, hogy senkin nem éreztem azt egy percig sem (az első pillanattól kezdve), hogy félénk lenne, mindenki halál oldott volt, egy külső szemlélő meg nem mondta volna, hogy ezek az emberek most találkoztak életükben először! :)

gargoyle,
A piát bevasalom ne aggódj... ;) De mint azt megbeszéltük, majd ha lábbusszal leszek akkor (pl. febr 14-én tuti otthon hagyom a verdát).
Vagy ha mégse, akkor egész este fizetheted az ananászleveket... :DDD

jadviga79 2008.02.04. 22:55:09

Bond,
Ismerem milyen amikor vegre hazamesz, es mindenki veled akar lenni, es te is mindenkivel szeretnel talalkozni. Most kb. velem is ez fog tortenni.
Orulok, hogy jol sikerult a buli! :) En is kaptam kepeket es beszamolot rola, de Bond teged valahogy nem latni a kepeken. Gargoyle pedig surun hallgat a bulirol. :)

Gargoyle, elmenybeszamolo? :)

Lassan jo lenne visszakanyarodni az osszejovos temahoz.

Bond,
Mi ujsag van a kognitiv disszonanciaddal? Varnank a tortenetet. :))

jadviga79 2008.02.04. 23:02:50

Persze csak akkor, ha meg aktualis a dolog...

gargoyle 2008.02.05. 11:42:34

huh mit is irjak. ujfent megallapitottam (a multkori bulihoz kepest most kicsit jobban kepben voltam szocialisan :) hogy elmultak mar a 90es evek eleje amikor a neten csak 150 kilos vagy kenyerpiritoracs testalkatu pasik es kompenzalo leanyok akadtak (: teljesen normalis, vidam, nyitott volt a tarsasag az elso perctol kezdve, es akadt benne jopar igen igeretesnek tuno is haveri szempontbol (: szokasos modon persze jottek latogatoim is, remelem ok nem zavartak meg nagyon a dolgot, de errol bond tud nyilatkozni majd (: (ok voltak a subbas kuloncsapat :) utana meg leneztem a szodaba kertem par szamot, tancoltam (sajna egyedul mert elo nem csapatokban jaro holland nem volt a kornyeken) majd hazamentem 2re (:

osszejovos temahoz meg barmikor visszakanyarodok, azota is hajtepek ezugyben :D

Bond, JamesBond · http://twitter.com/fisssi 2008.02.05. 20:58:42

jadviga drága,

igyekszem magam utolérni, de az asztalomon, az e-mail boxomban és a hatéridőnaplómban is inkább gyűlnek, semmint fogynak a dolgok :)))
Nade csak szép sorjában...

1) Buli: egy képen vagyok, amin épp gengish-el dumálunk, amúgy aktívan jelen voltam!

2) kognitív disszonancia (KD): még aktuális a dolog, legalábbis remélem, de az igazat megvallva elég döcögős a téma, meg a leányzó sem úgy viselkedik ahogy én azt szeretném :P de a teljes képhez azért hozzátartozik, hogy térben/időben nem valami jókor találkoztunk. Első randi után én el (3 hét Hollandia), most vissza, de csüt-ön megint el (síelés, Ausztria), szóval így nem könnyű találkozgatni.
Ugyanakkor SMS-ek, telefonálgatás, invitálás ellenére nem érzem irányomban azt a hűdenagy érdeklődést. Legkésőbb síelés után (kb pont a valentin napi buli tájékán) pontot teszek a KD végére... :))) nem szeretem én ezeket az elhúzódó dolgokat.

3)Szakítós/összejövős: én örülök, ha el bírok olvasni néhány posztot, mert "odaát" tényleg f*ssák a sztorikat, ember legyen aki képes ennyit olvasni (még a munkahelyéről is). Amúgy jók, érdekesek, de nem bírok a mennyiséggel. :(

Ami viszont mai állás szerint tuti, hogy a valenti napi szakításra megyek mindenképp! Addigra, ha egy kis szerencsém van, akkor csokibarnán (legalábbis arcomon), napszemüveg helyén meg hóferhéren... hogy le se tagadhassam, síelni voltam! :D

gargoyle 2008.02.06. 10:12:28

de foglak gyulolni :D

ez az erdeklodeshiany ugy latszik altalanos, momentan en is ezt erzem. vagy nagyon nem-e foldon jar a leany. hiaba ugy latszik most ez a divat nem 12 evig rebegtetni a balon a legyezot :D

jadviga79 2008.02.07. 12:06:03

Bond,
elobb vagy utobb csak - csak a vegere ernel a leveleknek es talalkozoknak, de ha folyton elmesz, akkor mindig ez lesz. :) Nem akarlak sem le- sem rabeszelni a "KD"-t okozo Jeloltre, de volt mar olyan, hogy a ferfi szerint "gyenge" feedback ellenere hazassag lett a vege, es a leanyzo boldognak tunt. :))) Na, de nem is akarlak fenyegetni ezzel a hazassag dologgal sem. :) Nem jok ezek az elhuzodo dolgok, teny, majd meselj, mikent alakult, legkesobb a Valentin break-en.
gargoyle,
Nalad is alakul valami? Reszleteket kerunk!!! :))

gargoyle 2008.02.08. 19:27:00

reszemrol fene se tudja mi alakul, halad elore a dolog de csigalassan, es lehet hogy csak illuzio (: mindegy, igyekszem jol erezni magam es a leannyal nem nehez amugy (: ma is talalkozunk aztan meglatjuk lepunk-e elore (:

jadviga79 2008.02.11. 23:17:07

gargoyle,
Hat ahogy igy neha bele-bele pillantok a "szakitos" blogba, ha ezzel a lannyal nem alakul, szetkapkodnak majd a lanyok a "szakitoson", ugyhogy nem kell aggodnod emiatt. :))

gargoyle 2008.02.12. 16:20:47

apropo masik blog. csutortokon remelem azert leneztek mind :D ha valamiert eppen nincs kedvetek nagy zenestancosbulis megmozdulashoz, akkor lehet a corvin mogott a jelenben kulon italt meginni beszelgetve akar :D

jadviga79 2008.02.13. 12:43:18

Mindenkeppen lenezunk a Valentin break -nek keresztelt buliba, legalabbis most ugy tervezem, aztan meg lehet belole "zenestancos" vagy "beszelgetos", majd alakul. Akkor ezek szerint te is josz gargoyle, igaz? Koltoi kerdes volt csak, te mar nagyon be vagy epulve odaat. :))
Bond?

gargoyle 2008.02.13. 15:41:29

en mindenkepp ott leszek, meg a pontos programot nem tudom, de remelem eloben is felismerlek illetve nem lesz akkora tomeg hogy ne talalkozzunk :D

bond allitolag jon, persze kerdes mikor jon meg a helikopter ami ledobja ejtoernyovel a corvinra a titkosugynokot :D

jadviga79 2008.02.14. 20:06:23

Ma nem jutottam gephez, mert sok dolgom volt, de remelem en is, hogy osszefutunk ma meg "eloben". :))

Meglatjuk, hogy 007-es feltunik -e meg, vagy a KD ugy elvitte az erejet, hogy mar a sztorit sem kapjuk meg.

gargoyle 2008.02.15. 02:42:33

kerestelek de sehol se lattalak :o en vagyok vaksi vagy ennyire koran hazamentel? :o

jadviga79 2008.02.15. 08:22:21

10 - fel 11 fele mar odamentunk. En is kerestelek, aztan fel is bukkantal valamikor, de hamarosan elmentel tancolni egy lannyal, igy nem maradt alkalom, hogy elcsipjelek, es mivel az illeto, akivel mentem epp kozvetlenul szakitas utan van, es mely depresszioba hullt, hajnali fel1-kor feladtam a szorakoztatasat es hazamentunk. :(

jadviga79 2008.02.15. 18:39:02

gargoyle,
azert ti/te jol ereztetek magatokat a buliban?

gargoyle 2008.02.16. 13:50:54

egesz jo volt, csak amikor tancolni akartam volna akkor meg nem igazan nekem valo zene ment, amikor meg mar csak dumalni akkor persze elkezdtek jo szamokat berakni (:

maskor kapd el a grabancom, altalaban ismerossel jarok tancolni ok meg megertik ha belebotlok valakibe akivel surgosen beszelni kell fel orat, hasonloan szoktam en is jarni mellettuk :D

gargoyle 2008.02.16. 13:51:30

ja es bond megint hamar lelepett, ananaszlevet ivott (meg mindig logok!) es elvitt egy autonyi lanyt (: ugyes, nagyon ugyes :D

jadviga79 2008.02.16. 15:12:44

gargoyle,
rendben, legkozelebb nem leszek rest. De biztos otthon felejtettem a parnat, emiatt nem vettel eszre. :)
Remelem, azert lesz meg alkalom, szornyen restellem, hogy ilyen hamar el kellett mennem.

Bondot egyaltalan nem lattam, eletjelet nemigen adott magarol a blogon. Autonyi lanyt? :) Ezek szerint a szakitosra megy a tortenete a KD-vel, remelem azert nem szomoru nagyon.

gargoyle 2008.02.17. 23:54:45

csak lovagiasan hazaszallitotta szaffyekat, de sokat nem beszeltem vele szoval en sem tudom hogy alakul, majd probalok emailben erdeklodni (:

szaffy, a boldog nyúl :) · http://vedofelszerelesek.hu/ 2008.02.18. 10:19:19

gargoyle draga:D

jelentem, csak haza lettunk szallitva. de meg lett egy erzekeny szerenad igerve a fiuktol. de eddig sajnos azt nem sikerult bevasalnom:P

gargoyle 2008.02.19. 00:27:22

szomszedok hogy birjak a farkasuvoltest? :D

szaffy, a boldog nyúl :) · http://vedofelszerelesek.hu/ 2008.02.19. 08:49:50

meg sehogy:D a szerenad egyenlore meg nincs behajtva az alldozatokon.

de ez most burkolt erdeklodes volt?:P

jadviga79 2008.02.19. 13:36:17

Nagyon galans dolog volt Bondtol.
Ami kesik nem mulik, szerintem figyelmeztesd a szomszedokat elore, hogy nemsokara varhato egy kisebb "tamadas" a kornyek ellen. :P

szaffy, a boldog nyúl :) · http://vedofelszerelesek.hu/ 2008.02.19. 16:59:17

jadviga
szerintem erre a sokkra nem lehet felkesziteni senkit:D

gargoyle 2008.02.20. 01:04:21

nem volt galans. kora este elrabolt egy szakajtonyi holgyet (: ejnye! ez szimpla irigyseg! :D

szaffy: ha en szerenadozok valahol, azt a kornyeket atombombaval tisztitjak meg utana. a zombi apokalipszis ehhez kepest vasarnapi matine :D
süti beállítások módosítása