HTML

Az összejövős blog

Gyűjtjük a legjobb összejövős sztorikat, írd meg Te is, hogyan jöttél össze kedveseddel! (lego81 kukac index pont hu)

Friss topikok

  • ÁlmosSzemekkelBambula: Igencsak kár :( A szakítóstól már olyan gyanakvóvá kezdek válni, hogy a páromnak is elege van belő... (2008.11.23. 17:31) Fórumos történetek 2
  • mdln: az első videót kitörölték, már nem tudtam megnézni. de mi ez a film? *johnnydepp (2008.10.08. 20:08) Egy kis mozi...
  • szaffy, a boldog nyúl :): agt ha jol haladnak a szakitosbulik, lehet hogy jon meg egy ketto osszejovos tortenet is.:) ha meg... (2008.03.16. 00:13) Valentin-napi buli
  • szaffy, a boldog nyúl :): de aranyosak vagytok mind. koszonom szepen.:) (2008.03.16. 00:11) Keserédes történet
  • tetra: Naplás este 11kor... bátor :D (2008.03.06. 16:24) Fórumos történetek

2008.01.05. 02:34 agt

Megérkezett az első történet!!!

Örömhír! Pár nappal a blog indulása után meg is érkezett az első összejövős sztori (köszönet jadviga79-nek), amiben van elmaradt bemutató, kihalt metrószerelvény és a fiúknak egy kis leszólítás how-to is. A sztori alant:

Eddigi életem leghosszabb és egyben sorsfordító kapcsolata indult így, melyet elmesélek nektek.

18 évesen, éppen befejeztem egy iskolát és úgy döntöttem elhelyezkedem. Örültem, hogy végre felszabadultam, és hamarjában kerestem magamnak egy munkahelyet. Nem is tartott sokáig, hogy megtaláljam akkoriban megálmodott munkahelyemet. Február közepén elkészítettem egy próbamunkát, majd közölte leendő főnököm, hogy nagyon elégedett az eredménnyel, és szeretné tudni, hogy mikor tudnék kezdeni. Én kieszközöltem magamnak két hét pihenést és márciusra terveztem a kezdést. Beleegyezett, csak arra kért, mivel március elején, éppen a kezdést megelőző hétvégén lesz egy bemutató, jó lenne, ha ott megjelennék. Megbeszéltük a helyszínt és az időpontot. Eltelt a két hét, kipihentem magam, és azon a bizonyos vasárnapi napon elindultam „Rákosborzasztóra”, hogy megnézzem újdonsült kollégáimmal és főnökömmel a bemutatót. Találkoztunk a megbeszélt helyen, minden teljesen kihalt volt, rajtunk kívűl sehol senki. Egy lélek sem jött, minden zárva volt. Kis idő múlva főnököm telefonálgatni kezdett, majd hamarosan kiderítette, hogy a bemutatót az előző napon, szombaton nélkülünk tartották meg. Nem volt mit tenni, elindultunk hazafelé. Volt neki egy kis rozoga kispolskija, betuszkoltuk magunkat, és közölte velem, hogy Kőbánya-Kispestig el tud vinni, és ott majd felszállhatok egy metróra. Én ennek a lehetőségnek is nagyon örültem, igencsak messze voltam a lakhelyemtől. Sikeresen megérkeztünk a kék metró végállomásához, és a hétfői viszontlátás reményében elbúcsúztunk egymástól. Mivel túl sok kedvem nem volt az elmaradt program helyett hazamenni, úgy döntöttem elmegyek megnézem a testvérem sportversenyét, ahol számtalan baráttal is találkozhatok, és így fogom elütni az időt. Úgyhogy a Deák teret vettem célba. Felszálltam majd leülltem az alig pár emberrel megtöltött metróra és elindultunk. Elértük a következő megállót, a Határ útat és kinyílt az ajtó. Én az ajtóval szemben ültem egyedül, majd megszólalt a hang a metrón, jelezvén, hogy záródnak az ajtók, ekkor, szinte az utolsó pillanatban beugrott egy 25 év körüli srác az utolsó metrószerelvénybe, ahol én is ültem. Végigmért, majd leült velem szemben. Persze, én is őt néztem, mikor beugrott a metróba, de aztán nem nagyon tudtam megfigyelni, mert egyfolytában engem nézett, és ez nagyon idegesített. Talpig kabátban voltam, szóval ő sem sokat láthatott belőlem, de az arcomat nézte egyfolytában. Ehhez tudni kell, hogy nekem akkoriban nehezen ment ez a szemezés dolog. Egész egyszerűen nem tudtam ezzel mit kezdeni. Zavarba jöttem tőle. Miért néz? Mondjon vagy csináljon valamit, de azzal, hogy néz nem tudok mit kezdeni.... Így zavaromban már néztem mindenhová csak rá nem, ami persze nehéz volt a metrón látnivaló híjján. :)

Szerencsére végre eljutottunk a Deákra, úgyhogy kiszabadultam a „kelepcémből”. Nagy vehemenciával csörtettem a 2-es metró felé, majd mikor elfordítottam a fejemet, láttam, hogy a srác közvetlenül mögöttem robog, aztán hirtelen elém került és megszólított, méghozzá, ezzel a szöveggel:  „ Ne haragudj, tudom, hogy hülyén hangzik, de van barátod?” Hát nekem épp nem volt, és ahogy így elém állt, és jobban megnéztem magamnak, eléggé tetszett ahhoz, hogy az otthoni számomat megadjam neki. Majd ezután közölte, hogy ő most vidékre utazik, de 5 nap múlva visszajön és akkor majd felhív. Ezzel sarkon fordult és otthagyott. A meglepetéstől szólni sem tudtam, mert akkor éppen nagyon ráértem volna beszélgetni. Szóval, szépen elballagtam a sporteseményre, és próbáltam minél hamarabb kiverni a fejemből ezt az egészet és semmi reményt sem fűzni a dologhoz, és a „na ebből se lesz semmi!” gondolatokkal tompítottam.

5 nap múlva pénteken felhívott a srác a munkahelyemen, és elhívott vacsorázni, amitől leesett az állam, egyrészt nem számítottam rá, hogy felhív, a munkahelyi számot nem is ismerte, harmadrészt, mert 18 évesen ritkán jártam vacsizni az évfolyamtársakkal, mondhatni soha. :)

Megvolt az első randi, ahol sikeresen összetalálkoztunk az előző pasim baráti köréből egy lánnyal, aki prímán így is mutatott be engem az ő pasijának, mint XY volt barátnője... ezúton is köszi mégegyszer.... :) Mindenesetre az ezen az estén létrejött kapcsolat 8 évig tartott.

 

(Jadviga79)

 

 

79 komment

Címkék: lánymesél fiúkezd


A bejegyzés trackback címe:

https://osszejottunk.blog.hu/api/trackback/id/tr19285318

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bond, JamesBond · http://twitter.com/fisssi 2008.01.13. 16:10:23

Juhé, én leszek az első!? :)

Nos, nekem ez a "van barátod?" elég gázul hangzik... bár minden tiszteletem a srácé, hogy így "in medias rest" indított.

ReWriter · http://miazhogy.blog.hu 2008.01.13. 18:24:59

Az a főnök, aki kispolszkival jár, nem lehet sikeres ember. :)

Egyébként szép történet. Kíváncsi leszek, hogy a jó dolgok mennyire vonzzák majd az embereket ide. Mert azért egy kapcsolat kialakulása jó dolog. Remélem, hogy sokan vevők az ilyesmire.

jadviga79 2008.01.14. 11:43:54

Bond, Most nem tudtam, hova irjak, mert Petyaval mashol ertekeztek a tortenetrol, de vegulis megiscsak ide illik.
Tehat, ha jol emlekszem, orult szegeny fiu akkor, hogy ennyire futotta, hogy egyaltalan meg mert szolitani :) es allitolag azert rohant el, mert masra akkor, abban a pillanatban nemigen lett volna kepes... vagy szerinte, ha akkor beszelgetunk, biztosan nem jovuk ossze. Egyebkent nem is egy csajozos tipus volt, baratsagokbol, ismerettsegekbol alakult a szerelmi kapcsolata korabban.

Mindenesetre a magam reszerol ertekelem, mert kesobbi elmenyeim szerint, a pasik valahogy nehezen vettek a batorsagot, hogy megszolitsanak, kozelitsenek. Es ennek miertjet mar millioszor probaltam analizalni. Es nem azert mert egy banyarem voltam-ez biztos!!!

ynd 2008.01.14. 12:13:51

A sztori nem rossz; kár, hogy az összejövés (a vacsora és folyományai) helyett az álláskeresés és egy elmaradt bemutató leírása tölti ki a felét.

Bond, JamesBond · http://twitter.com/fisssi 2008.01.14. 12:30:03

Jadviga,
Köszi, hogy reagáltál. Így ezért sokkal jobb,hogy az eset szerzője maga válaszol :)

Amúgy ez egy érdekes kérdés (a lányok leszólítása), pont erről beszélgettem egy lány barátommal bő egy órát multkor. Ő (is) arra panaszkodott, hogy a srácok megnézik, felmérik, de nem merik leszólítani...

Férfi szemmel azt mondom, hogy valóban kell egy kis bátorság (vagy célzóvíz, barátok általi felpiszkálás, stb) hogy ismeretlenül beszélgetést kezdeményezz valakivel. Van aki szórakozóhelyen teszi (én sose), van aki metrón :) Utóbbi helyen legalább hallod, hogy a másik mit válaszol...

Én azt mondanám, hogy (sajnos) a srácok is mindig a legdögösebb, 100 fiú által körülhemzsegett lányt veszik célba. Az ilyen lányok 99%-ban tudják is ezt magukról és keményen lekoptatnak mindenkit aki nem jön be nekik. Szerintem sok srácnak van ilyen tapasztalata: nagy nehezen nekidurálja magát, odamegy, hebeg valamit, aztán úgy lepattintják, hogy csak úgy koppan (=ég mint a Reichstag). Ezek után képzelheted mikor fog legközelebb próbálkozni. Nekem is volt ilyen, utána jódarabig én is maradtam a baráti körben ismerkedés kockázatmentesebb formájánál. :)

Mostanság már sokkal könnyebben tudok kezdeményezni, de azt azért nem mondom, hogy bárhol-bármikor... :D

agt 2008.01.14. 14:29:36

tényleg elég stresszes ez a leszólitósdi, lehet hogy erről is kéne egy külön blog. :) nekem egyszer sikerült (hosszab lelki felkészülés után), a lány nagyon szép volt, kiderült hogy sok közös ismerősünk van, ugyan abba a suliba jártunk, stb, aztán a végén azt mondta, hogy sajnos van barátja. nem tudom mennyire volt igaz, de úgy döntöttem hogy ez túl stresszes módja az ismerkedésnek. :) ráadásul ha valaki túl sokat csinálja, már nem is hiteles.

Bond, JamesBond · http://twitter.com/fisssi 2008.01.14. 15:14:18

Azért én nem mondanám, hogy le kell tenni róla, csak kell hozzá egyfajta "rutin". És itt most nem valami jól begyakorolt "csajozós dumára" gondolok - mert ezzel tényleg hiteltelen lesz az ember rövid időn belül.

A rutin ahhoz kell, hogy megtaláld a módját a spontán, nem erőltetett szituáció megteremtésének (tapasztalatom szerint a nők imádják a spontán dolgokat - lányok javítsatok ki ha nem így van!). Persze itt is van, hogy az embernek szerencséje van, mert pont adódik a szituáció (szélsőséges példa: bennragadtok egy liftben), és van hogy baromira nehéz adott helyen/időben megszólítani (pl. épp barátaival beszélget).

jadviga79 2008.01.14. 16:33:44

Bond,
igen, szerintem is szukseg van a rutinra, de ezt csak ugy eri el az ember, ha gyakorol.
Plusz le kell nyugtatni magad, es ugy viselkedni, mintha az a valaki semmi tobbet nem jelentene, es akkor nagy baj nem lehet, max szimplan beszelgettek egyet.

Pont ennek kapcsan jutott eszembe tegnap egy sztori, mikor elkezdtem egyetemre jarni, kb. mar a harmadik alkalommal feltunt a latin oran egy srac, en is neki, nem vitas. Az egyik latin ora utan nagyon eleredt az eso. Nekem volt esernyom, neki nem. Kb. egyszerre ertunk ki a kapuhoz. Mind a ketten hezitaltunk, hogy most mi legyen. En tudtam, hogy o most masik orara megy, masik epuletbe- mert multkor is igy tett, a visszautasitastol valo felelmemben nem mertem felajanlani neki, hogy csatlakozzon a kovetkezo epuletig az esernyo alatt, o pedig nem mondott semmit. Az eredmeny az lett, hogy aznap vegulis ugyanoda ment mint en, es tulajdonkeppen elszurtam a szituaciot. Barkinek siman fel mertem volna ajanlani, hogy csatlakozzon, csak olyannak nem, aki picit is tetszett. Pech, rossz volt utana... ez mondjuk egy szimpla kedvessegnek is felfoghato lett volna, de nem akartam rogton az elejen igy kezdemenyezni...
Mindegy, reg volt, mostanaban peldaul nem esik nehezemre barmikeppen megszolitani barkit, es ismerettsegbe keveredni barmilyen apropobol, de miert en erolkodjek ezen, ha egyszer en vagyok a no?

Bond, JamesBond · http://twitter.com/fisssi 2008.01.14. 16:53:02

Hát igen, az a "normális" (lányok szerint mindenképp) ha a fiú kezdeményez. Ez is a férfiasságának, magabiztosságának, stb a bizonyítéka.

Nah, most folytatom a tanulást (ha már egyszer könyvtárban vagyok) és kiagyalom hogyan szólítsam le a velem pont szemben ülő, csodálatosan szép leányzót! :D

jadviga79 2008.01.14. 17:32:55

Igen, szerintem igy normalis, de nekem az a velemenyem, hogy valahol a fiuk szerint is. De mondd, ha nem igy van!

Remeljuk annak a csodalatosan szep leanyzonak jo napja lesz ott a konyvtarban. :))
Egyebkent ehhez egy kis utalas a "Next" c. filmbol, mikor Nicolas Cage elgondolja, hogyan fogja leszolitani a lanyt a kavezoban tobb variacioban. :) -rovid reszlet csak, de majd csak a vizsgaidoszak utanra! :)

petya a barátságos :) 2008.01.14. 17:44:51

Az általános elvárás valóban az, hogy a fiú lépjen először a tettek mezejére, a lányok eszköze csak a biztató jelek küldése. (Legalábbis 18-20 év felett még ez a szokás).

Elenben az esernyős sztori szerintem más eset, ott csak alkalmat teremtettél volna arra, hogy kezdeményezzen. Persze most már eső után... :D

A megszólításokban pedig tényleg az a legnehezebb, hogy ne legyen erőltetett. Én egyébként az őszinteség híve vagyok, ha nincs semmi frappáns ötlet, akkor legegyszerűbb megmondani, hogy tetszik a lány és szeretnél vele találkozni.
Persze egy alkalomhoz illő ötlet jobb lehet.

Azokhoz a bizonyos lányokhoz pedig, akiket éppen 100 fiú rajong körül, tilos csak úgy odamenni, olyankor tuti a lekoptatás. Ők bizony nagyobb szervezőmunkát igényelnek, de figyelni kell, hogy tényleg megérje az energiát, mert az ilyenek jó része bizony sötét liba.

Káposztakukac 2008.01.14. 19:05:14

ennek is vége lesz valamikor. akkor majd írhatsz a szakitshabirsz.blog.hu-ra megijt :D

Káposztakukac 2008.01.14. 19:05:46

vagyis bocs, már vége is van...

Bond, JamesBond · http://twitter.com/fisssi 2008.01.14. 19:55:08

Jadviga:
Hát biztos jó napja volt a leányzónak, mert 5 perc múlva megjött a pasija és egy kis sutyorgás után eltűntek kettesben :)))
A Next-et már láttam (az összejövéseken és szakításokon kívül a harmadik "hobbim" a filmnézés) és naggyon jó az a rész benne... Na azt a csajt felszedni még a jövőbe látó embernek sem volt könnyű... ha jól emlékszem minimum 5 különböző forgatókönyvet kipróbált.

Petya:
Ha már a filmeknél tartunk, láttad a Hitch a randiguru-t? Abban volt egy ügyes húzása Will Smithnek, hogy hogyan szólítson meg egy csajt akit épp 50 faszi rajzott körül.
Le merem fogadni, hogy Jadviga tudja miről beszélek :P

agt 2008.01.14. 19:56:58


jadviga79:
hát ha a lenyugtatás meg a természetesség ilyen könnyen menne, nem lenne gond. :) De ilyenkor egy jógaóra is kevés lenne hozzá, és az embernek kb 3 mp-je van összesen. Jóesetben.

Bond:
Szerintem mondd azt neki, hogy: "My name is Bond. James Bond." Bocs, de ez nagyon magas labda volt. :) Azért remélem holnap már itt olvashatjuk a sztoridat a lánnyal a blogon. :)

agt 2008.01.14. 19:58:33

Hát úgy tűnik nem fogjuk.

Bond, JamesBond · http://twitter.com/fisssi 2008.01.14. 20:20:05

:D hehehe, akármennyire is ózsdi poén volt, jót nevettem rajta! Ha legalább a vezetéknevem Bond lenne, hidd el, megtenném...

Amúgy ez a 3 mp-es dolog annyira igaz... oké, nem mindig, de van hogy tényleg csak ennyi időd van. Egyik tréningen volt ilyen feladatunk egyszer, hogy "véletlenül beszállt melléd a liftbe Bill Gates, kb 30 mp-ed van megszólítani és meggyőzni egy üzleti elképzelésedről, amíg a lift felér a 10. emeletre)."

magique 2008.01.14. 22:04:21

"Bond, JamesBond · chill.blog.hu 2008.01.14. 16:53:02 Hát igen, az a "normális" (lányok szerint mindenképp) ha a fiú kezdeményez. Ez is a férfiasságának, magabiztosságának, stb a bizonyítéka."

Pont mostanság gondolkodtam el a dolgon. Mindig azt hittem, hogy engem meg kell hódítani, de rá kellett jönnöm, hogy a kapcsolataim nagyobb rászáben én szedtem fel a delikvenst, én kezdeményeztem. Hol egész direkt, hol kicsit burkoltabb formában, amikor akár azt is hihette, ő tette meg az első lépést, de valahogy úgy tűnik, mégiscsak én döntök és cselekszem. Szerintem lehetséges, hogy sokkal több ilyen eset van mint gondolnánk, pont, mert jól belénk van nevelve, hogy a férfi a kezdeményező, és nem vesszük észre, ami nem illik a sémába.

jadviga79 2008.01.14. 22:14:18

Lattam a Randiguru-t valamikor, de most nincs elottem, hogy mit adott elo pontosan a foszereplo a lanynak, de valami nem tul hizelgot, igaz? ;)

Bond,
ezek szerint neked mar van tapasztalatod, hogy stresszhelyzetben mit is kell mondani. ;)

Bond, JamesBond · http://twitter.com/fisssi 2008.01.14. 23:02:04

Jadviga, leírom a szitut röviden, de csakis azért, hogy villogtassam romantikus komédiákban való jártasságomat. :)

Helyszín: menő belvárosi bár, tele 30-as managerekkel és jól, illetve még jobban kinéző hölgyekkel.
Bárpultnál egy fekete ruhás csajszi körül min. 3-4 pasi legyeskedik, de szó szerint körbeállják...
Főhős (Will Smith) odalibben, átnyúl az embertömegen, a csaj kezébe nyom egy papírpénzt és odakiáltja a neki:
- Hé kislány, két sör meg egy martini a sarokasztalhoz rendel!
"Szó bennszakad, hang fennakad, lehellet megszegik...", a lány iszonyú mérges lesz és utánamegy, hogy mégis mit gondol kivel beszél, ő nem egy pincér...
Mikor a lány utoléri, akkor rögvest bocsánatot kér és töredelmesen bevallja, hogy tudja, hogy nem pincérlány, de azért csinálta ezt hogy kettesben beszélhessenek.

The End :)

Ami a stresszhelyzetet illeti, egyelőre csak elméleti tudásom van :) és most hogy Bill júliusban visszavonul, egyre rosszabbak az esélyeim, hogy összefussunk a liftben ;)

De viccet félretéve, szerintem konkrétan az "odamenős-leszólítós" helyzetek a legnehezebbek. Én alantas módon a hölgyek segítőkészségére apellálok és ha nagyon nem tudok mit kitalálni, akkor a kiszemelt leányzó segítségét kérem valamiben (pl. ajánljon ételt/italt ha ismeri a helyet / melyik filmet érdemes megnézni / melyik könyvet érdemes megvenni / ruhaboltban:segítene-e megmondani melyik ing áll jobban nekem / stb), aztán természetesen nagyon hálás vagyok a "hatalmas" segítségért, aminek apropóján már el lehet kezdeni beszélgetni... vagy ne adj isten meghívni egy kávéra, teára. Na most elárultam minden know-how-mat ;)))

Bond, JamesBond · http://twitter.com/fisssi 2008.01.14. 23:07:24

Magique:
Nem tudom miért, de már megint egy filmes jelenet ugrott be (lehet hogy indítanom kéne egy filmes blogot?): a Bazi nagy görög lagziból, mikor az anyukák beszélgetnek, hogyan vegyék rá a családfőt valamire.

Egyik nő: De hát ő a család feje, ő dönt!
Másik nő: Lehet, hogy a férfi a fej, de akkor a nő a nyak. És mint tudjuk a nyak mozgatja a fejet...

:) Aztán úgy intézték, hogy végül maga a családfő "javasolta" azt, amit a nők el akartak érni. Szerintem a nőkbe genetikailag kódolva van, hogyan kell a férfiakat manipulálni... :)

uzssob · http://uzssob.extra.hu/ 2008.01.15. 00:20:22

"A fiú dolga a kezdeményezés."
Ám legyen. De mi mondatja ezt a lányokkal? A meggyőződés vagy a gyávaság és a kudarctól való félelem? Engem inkább ez érdekelne... :-)

jadviga79 2008.01.15. 10:14:09

Azt gonolom, hogy egy pasi sokkal jobban ertekeli azt, akiert megkuzdott.
Es talan, ha megkuzd egy noert, ez lenne a ferfias viselkedes, nem de? Arrol ismerszik meg a ferfi, hogy tudja mit akar, es meg is szerzi maganak azt.
Vagy ez csak talalas kerdese, ahogy Bond a "Gorog lagzi" c. filmbol utalt erre?
Mert mit nevezunk kezdemenyezesnek?
Ha ramosolygok valakire es visszanezek ra, az mar kezdemenyezes? En nem hiszem, de voltam mar olyan helyzetben, hogy ezt valaki annak vette.

petya a barátságos :) 2008.01.15. 10:29:21

Bond,
persze, láttam a filmet. Én is mozirajongó vagyok :)
A módszer jó, de csak első lépés, a kettesben levésre is kell valami stratégia (azaz valamiről beszélgetni kell). És csak értelmes nőkkel működik, persze másra nem is érdemes hajtani :)

petya a barátságos :) 2008.01.15. 10:32:37

"uzssob · uzssob.extra.hu/ 2008.01.15. 00:20:22"

Szerintem a biológia. A nőstény a legjobb hímet várja, és a hím dolga bizonyítani, hogy ő az. A bizonyítás első lépése, hogy felkelti a nőstény érdeklődését.

Persze biztos vannak társadalmi okai is, de azokról még nem gondolkoztam.

gargoyle 2008.01.15. 12:38:04

na mert a nok nem azt a pasit becsulik akiert kuzdottek?

szerintem eleve marhasag vagy vagy kerdeskent tekinteni a dologra. nyilvan akkor van esely osszeismerkedni ha minimalisan is de mindketten akarjak. spontan, jo hangulatu leszolitasokrol egesz eletemben mindig az remlik, hogy nem az egyik fel kezdemenyezett a masik meg lehajtott fejjel alavetette magat, hanem elejetol fogva megvolt az osszjatek, a kozos osszekacsintas.

a lanyok meg annyival batorithatnak a fiukat, hogy amennyiben nem sikeres/teves ertekelesen alapul a megszolitas akkor kedvesen, de nyiltan es hatarozottan kell megmondani, hogy bocs de akarmi. sem a megalazas sem pedig a kodosites nem vezet jora egyik fel szemszogebol sem (elso esetben a pasik leszoknak idovel a kezdemenyezesrol, mert csunyan beszoltak nekik joparszor, masodik esetben azonnal felmerul a kerdes hogy ez a nem igazi nem, vagy csak felhivas keringore)

Nekroteka 2008.01.15. 13:36:40

"Bocs de akármi.." Bocs de mi?
Mit lehet mondani finom lekoptatásnként egy pasinak aki kedvesen leszólít, hogy ne tűnjön a lány bunkónak? :S
Szerintem elég kevés jó megoldás van, talán ezért szokott inkább lenni a "van barátom", mert az nem sérti meg a másikat, csak a helyzetből adódóan koptat le, meg a "ködösítés".

Bond, JamesBond · http://twitter.com/fisssi 2008.01.15. 14:30:12

Petya:
Nem is kérdés, hogy csak értelmes nőkre érdemes hajtani! Btw, volt már olyan eseted, hogy megszólítottál/beszédbe elegyedtél egy jól kinéző lánnyal és mikor kinyitotta a száját, akkor legszívesebben hajadat tépve menekültél volna tőle? :)

gargoyle:
Általánosságban is igaz, mindenki azt becsüli, amiért/akiért kűzdenie, dolgozni, áldoznia kellett. Ez éppúgy igaz egy kedvesre, mint egy autóra. (elnézést a példáért, nem kell párhuzamot vonni! :) )

Nekroteka:
Tök jó, hogy vannak ilyen lányok is, akik veszik a fáradtságot és gondolkodnak azon, hogyan küldjenek el egy fiút úgy, hogy ne gázoljanak a lelkébe.
A "van barátom" se süthető el mindig, vagy legalábbis hülyén veszi ki magát az ismerkedés egy kezdeti szakaszán, pl:
- Szia, látom üres a poharad, meghívhatlak egy pohár ugyanilyenre?
- Szia, köszi nem, mert van barátom.

Szóval nem egyszerű... nincs is talán univerzális megoldás. Vannak, akik az egyenes beszédet szeretik, nekik mehet a "van barátom", bárhol, bármikor. Vannak az érzékenyebb lelkűek, nekik csak finoman lehet jelezni (ha veszik az adást), és vannak a bunkók, azoknak meg tök mindegy mit mondasz, megérdemlik :)

gargoyle 2008.01.15. 16:56:05

azert aki annyira erzekeny lelku, hogy ha valaki normalisan kedvesen azt mondja hogy "bocs, most nem, de koszi" osszeomlik, az jarjon bordivanyra pszichologushoz. a van baratom nem rossz megoldas csak annyira sablonos, mint a "majd felhivlak". akkor is kinos mondani ha tenyleg van baratod/tenyleg fel akarod hivni a leanyt.

azert - bar szerencsere szemelyesen sikeresen kimanovereztem magam minden nem szerencses helyzetbol - en lattam par olyan lekoptatast hogy a ficko mai napig zokog eleg jogosan a divany alatt a plussdinojat olelgetve :P kivulrol jopofa, csak plusz 4 ev mire megint nore mer nezni a szerencsetlen

jadviga79 2008.01.15. 17:09:24

gargoyle,

ez a hozzaszolas.... nem birom abbahagyni a nevetest.... :))

jadviga79 2008.01.15. 17:14:38

Bond,
koszonom a felfrissitest a Randigurubol, :) es jo otlet volt, mukodott.

Bond, JamesBond · http://twitter.com/fisssi 2008.01.15. 17:19:05

gargoyle
plííííz írd le a sztorit! Tudom, ez nem a szakítósblog, de kiváncsi vagyok erre a nagggyon durva lekoptatásra. :)

gargoyle 2008.01.15. 18:24:48

hat nagyjabol az utolso igy nezett ki:

ficko (odamegy, majd konnyeden): szia, nezhetlek? (jo, hat legalabb otletes probalt lenni... azert jar 1 pont legalabb)

leany: igen, onnan. (elmutat a terem legtavolabbi sarkaba, kb 25 meter)

ficko: onnan? (meg haldoklik a remeny)

leany hatarozottan: igen, onnan. (max. de ez mar kimondva sincs, minek)

(ficko osszesopri magat es elkuszik hernyomozgassal)

szoval egy hasonlo jelenet utan asszem elmulik a kesztetese a spontan osszeismerkedesekre honapokig ha nem orokre a delikvensnek :)

Bond, JamesBond · http://twitter.com/fisssi 2008.01.15. 19:30:29

huhh... :) alázós.

Amúgy, lányok mondjatok már meg nekem a véleményeteket, mert most egy kis kognitív disszonenciám támadt egy lánnyal kapcsolatban.

Short story:
1x randiztunk még budapesten (jan 7-én), mielőtt visszajöttem Hollandiába (jan 8). Jan végén megyek haza végleg, abban maradtunk akkor talizunk. Megérkezés után fel is hívtam, illetve még 1x, szombaton (jan 12), aminek állítása szerint nagyon örült is (érezhetően meg volt lepve, hogy ilyen drága hívást miatta eszközöltem). Két hívás közt MSN-en "találkoztunk" véletlenül egyszer-egyszer. Hétfő reggel még SMS-t is küldtem, hogy jó szerencsét kívánjak aznapi vizsgájához (válasz nuku). Láthatóan megvan az "összekacsintás" is (amikor beszélünk), a randi is jól sikerült, de nekem már kezd kifogyni a türelmem a kezdeményezés terén. (itt jön be a fiú kezdeményezzen téma ismét)

Ugyanis, FOLYTON én keresem. Nem kell felhívnia, de 1 SMS-t/emailt elviseltem volna (nekem spec ma volt egy fontos vizsgám). Szerintetek irreális "elvárás" részemről, hogy monjuk legalább egy válasz SMS-t írjon? (mégha szombaton beszéltünk is...) Vagy nem kéne így nyomulni? :)

Nekroteka 2008.01.15. 19:52:59

Szerintem elég bunkóság ha még válasz SMS-t sem ír.
Ha meg az pénzbe kerülne és az éppen nincs neki valameilyen okból kifolyólag, akkor email. Semmibe se kerül.
Ha tényleg érdekelnéd, akkor várná, hogy mikor írsz neki, és válaszolna is :S
De lehet, hogy csak én gondolom így is és mittomén elfoglalt vagy nem volt netközelben azóta (ezt a részét nem sikerült kronológiailag teljesen összeraknom a kommentedből).
De az is lehet, hogy érdekled, csak fél, hogy ez ilyen távkapcsolat-szerű lesz (bár nem tudom, meddig leszel és hol), ezért inkább próbál távolságot tartani... :S

Amúgy visszatérve a leszólítás-témára, ez lányoknak is nagyon nehéz kérdés, mert honnan lehet tudni - tekintve hogy abban a pár percben ismerted meg az illetőt - hogy melyik típusba tartozik, melyik lekoptatást viseli legjobban.
Ha pedig nem szeretnéd úgy lekoptatni, hogy esélyt sem adsz neki, és mondjuk beszélgetsz vele 10 percet, vagy vagyod, hogy meghívjon valamire, akkor azt egyesek biztatásnak veszik, és ha utána koptatod le őket akkor meg hülyekurva vagy mert hagytad hogy meghívjon egy italra (spúr), vagy hiú reményt adtál neki, pedig csak nem akartál nagyon nyers és gyors lenni.
Bármelyiket választod, utána te leszel az antikrisztus.
Ez elég nehéz kérdés mindenképpen, és épp azért mert ilyen esetekben még egyáltalád nem ismered, kivel állsz szemben...

uzssob · http://uzssob.extra.hu 2008.01.15. 21:53:14

"Azt gonolom, hogy egy pasi sokkal jobban ertekeli azt, akiert megkuzdott.
Es talan, ha megkuzd egy noert, ez lenne a ferfias viselkedes, nem de?"

Nem. Küzdeni nem fogok senkiért sem. Küzdeni rossz. Tenni persze teszek a hölgyért, de ezt úgy hívom, hogy: udvarlás. Az udvarlás úgy gondolom, hogy a fiú dolga, a lányé pedig az, hogy a fiú is élvezze ezt! Nem de? :)

"Mit lehet mondani finom lekoptatásnként egy pasinak aki kedvesen leszólít, hogy ne tűnjön a lány bunkónak? :S"

Biztosítalak: sehogy.

Nekroteka 2008.01.15. 22:05:08

Én régimódi vagyok, szerintem is a pasi dolga, hogy "udvaroljon", meg aztán túl gátlásos is vagyok ahhoz, hogy odasétáljak egy pasihoz leszólítani hogy mittomén "Szia! Meghívhatlak egy sörre?" :DDD

jadviga79 2008.01.15. 22:20:40

uzssob,

Talan felreerthetoen fogalmaztam, tenni azert, hogy valaki ugymond a "tied" legyen, udvarolni, kimutatni az erdeklodesedet valaki irant, ezeket ertettem kuzdes alatt.

Nekroteka,

Na, ehhez en is gatlasos vagyok! :D

Bond, JamesBond · http://twitter.com/fisssi 2008.01.15. 23:16:29

Nahát, micsoda gátlásos lányok gyűltek össze ezen a blogon, még egy sörre sem merik meghívni az ember fiát... ;)))
Amúgy meg nem is szeretem a sört, szóval jól teszitek!

Tyííí... most belegondoltam, mi lenne ha egy lány megkérdezné, hogy meghívhat-e egy pohár italra. :)
1) Nagyon-nagyon meglepődnék
2) Eszméletvisszanyerés után felmérném, hogy tetszik-e
3) Ha tetszik, elfogadnám az invitálást, aztán SEMMIKÉPP nem hagynám, hogy ő fizessen

Nekroteka:
Köszi a kiadós választ. Lehet, hogy a leányzó is olvassa a blogot, mert mire hazaértem egy üzenet várt tőle, amiben érdeklődött a vizsgám és hogylétem felől :)

Bond, JamesBond · http://twitter.com/fisssi 2008.01.15. 23:34:07

Nekroteka:

Így, igazán női szemmel még sose gondoltam bele ebbe a lekoptatás dologba. Valóban a nőknek se könnyű, meg kell hagyni. Mindazonáltal jót nevettem (magunkon, férfiakon) mikor olvastam a gondolataidat... és tényleg! Uzssobnak van igaza, szinte lehetetlen úgy elhajtani egy srácot, hogy ne legyenek benne negatív érzések. De szerintem már az is bőven elég, ha megpróbálod!

Nekroteka 2008.01.16. 00:11:25

Amúgy ha már felvetődött a kérdés:
szerintetek mennyire természetellenes az, ha egy lány "rámenős"? Már nem kurvásan, csak mondjuk leszólít/elhív randira, magyarul kezébe veszi az irányítást.
Kellemetlenül éreznétek magatokat, sértené férfiúi identitásotokat, vagy inkább örülnétek, hogy nem minden feladat Rátok hárul?

Bond, JamesBond · http://twitter.com/fisssi 2008.01.16. 00:27:07

Nem! Absolutely not! :)

De rátapintottál a lényegre: mindenképp imponál (nekem) a dolog, főleg ha egy szép/csinos lányról van szó, de főleg akkor, ha nem cicababásan (kurvásan) teszi, hanem értelmes, magabiztos nőként. Mert ha magabiztosságot sugall (és ismétlem magam: ráadásul szép, attraktív lány) akkor az bennem is feltámasztja a "vadászösztönt" :)

Nekroteka 2008.01.16. 00:30:56

Na igen, erre voltam kíváncsi, hogy nem olyan-e inkább, mintha kiütnénet Titeket az udvarlás képzeletbeli nyergéből ^^
Bár gondolom ez is egyénfüggő, meg számomra elég tárgytaaln is mert szürreálisnak tartom, hogy valaha is képes leszek egy pasihoz odamenni, hacsak nem olyan akiről már első ránézésre tudom, hogy a férjem lesz vagy mi :D Ami azért elég valószínűtlen...

Bond, JamesBond · http://twitter.com/fisssi 2008.01.16. 00:33:20

Ja és még annyi, hogy a kedzeményezés részemről teljesen rendben van, ha egy lány teszi. De! Az már biztos hogy zavarna, ha a későbbi fázisokban is ő akarná a nadrágot viselni.
Tehát egy kis változatosság (ő kezdeményez) kifejezetten "gyönyörködtet", de azért annyira én is konzervatív lélek vagyok, hogy a kapcsolatban a férfi legyen a férfi.

jadviga79 2008.01.16. 00:46:21

upssz, ugy latszik lecsusztam Bondrol, pedig pont meg akartam hivni egy italra ;)

Nekroteka 2008.01.16. 00:56:45

Pedig azt neki kell!
Menő öltönyben, napszemüveggel odasurran, és eléd tol egy martinit vagy mit szokott mindig inni :DD

jadviga79 2008.01.16. 00:58:30

Nekroteka,

hat csak ugy odamenni egy srachoz, egy szorakozohelyen vagy akarhol, urugy nelkul?? Hat nem tudom..., megiscsak gatlasos vagyok. Azt hiszem, meghagyom a pasiknak a kezdo lepest...

Bond, JamesBond · http://twitter.com/fisssi 2008.01.16. 03:50:14

Nekroteka,

Vodka száraz martinival, és természetesen rázva, nem keverve! ;)

Jadviga,

Most akkor meghívsz vagy sem? :)

Bond, JamesBond · http://twitter.com/fisssi 2008.01.16. 03:54:51

Nekroteka,

Vodka száraz martinival, és természetesen rázva, nem keverve! ;)

Jadviga,

Most akkor meghívsz vagy sem? :)

uzssob · http://uzssob.extra.hu/ 2008.01.16. 10:58:28

Engem nem zavar, ha a lány kezdeményez, de utána úgyis átveszem a gyeplőt. :)

Csak úgy odamenni a másikoz meg nem fogok. Ha látom rajta, hogy megvan kölcsönös szimpátia, akkor persze. De vaktába... kizárt.

gargoyle 2008.01.16. 11:04:07

nekroteka, jadviga: en mar belegondoltam noi szemmel is, es belatom a kedves lekoptatas se egyszeru. DE

1. attol hogy o esetleg bunko lehet, ez nem hiszem hogy indok arra hogy te automatikusan az legyel. legalabbis gyengenek tunik.

2. nyilvan egy kudarcos szituaciot kellemesse tenni, az olyan muveszet amire ritkan es kevesek kepesek, ez nem is elvaras. azert ha mar latszik hogy a szuksegesnel jobban nem akad bantani az mar boven eleg az emberfianak 90 iq felett szerintem :P

3. ezek a jajhogyankezdemenyezzek meg jajmennyire legyek onallo dolgok egyreszt mosolyogtatok, a pasiknak se egyszerubb am tok idegenhez odamenni, mint egy nonek csak persze en is konnyebben elfogadom ha a masik hajlando dolgozni mindig helyettem .) az meg hogy kinek mennyire jon be a noi kezdemenyezes/ranyitas, nyilvan egyenfuggo is, erre altalanos recept nincs. reszemrol igen tudom hianyolni ha nincs egy szikraja sem, es nagyon tudom ertekelni ha ugy erzem egyenrangu partnerek vagyunk ebben is. annyira dominans novel meg nem talalkoztam akivel ugy ereztem volna el vagyok nyomva, az nyilvan ugyanugy rossz szelsoseg mint ha csak a pasi akar mindent tudni es iranyitani. en csak batoritani tudom a kezdemenyezokeszseget akar egy talalkozas kezdeti akar kesobbi szakaszaban (: szerintem baj nem lehet belole.

gargoyle 2008.01.16. 11:08:37

jamesbond:

kis kiigazitas: szerintem nezz utana annak a martinikoktelnak, amit eredetileg bond ivott abban sok vermut nem volt, kb garantaltan agyonutne barmelyikonket a sok gin meg vodka amit tartalmaz :D

amugy nagyon meg tudom erteni a problemad, en is a plafonon tudok sikitva hajat tepni attol, ha latszolag minden happy es orom ette bodotta, de kozben az informacio a nullahoz tendal, allandoan en hivok, en szervezek, nekem jut eszebe a masik stb. benne vagyok en a szokasos jatekokban, es erzekeltetem hogy fontos a dolog stb stb, nem vagyok azert 16 eves, atlatom ezt is. de esszel kell ezt csinalni, mert kulonben idovel csak arra tudok gondolni hogy jatszani jo vagyok de ha nincs, van masik (ami meg megin nem gond, de akkor deklaraljuk es az ember fia is igy all hozza a temahoz)

gargoyle 2008.01.16. 11:12:10

uzssob: najah ez is fontos resze a dolognak, senkihez nem mesz oda csak ugy hasrautve. eloszor meg kell talalni aki neked is tetszik, es aki vissza is nez/mosolyog amint alkalom adodik minimum. ha nincs ilyen akkor meg nagyfiunak kell lenni es lemondani az ismerkedesrol (:

Bond, JamesBond · http://twitter.com/fisssi 2008.01.16. 12:37:43

gargoyle:
Utána néztem az első Bond filmben (najó, igazából a második Bond film, de az első moziváltozatban) ezt itta:

First Mention of the Martini:
This is in Dr. No. At James' hotel, the waiter says, "one medium dry vodka martini, mixed like you said sir, not stirred". There's a bottle of Smirnoff vodka and Lillet blanc there with the lime. Lillet Blanc is NOT a Vermouth, it's a wine aperitif.

Szóval elvileg mégiscsak vodkát iszik martinival, nem?

magique 2008.01.16. 14:04:29

"Ja és még annyi, hogy a kedzeményezés részemről teljesen rendben van, ha egy lány teszi. De! Az már biztos hogy zavarna, ha a későbbi fázisokban is ő akarná a nadrágot viselni. "

És itt megint bejön az idézet, miszerint a nő a nyak. (: Minimum. Az egy dolog, hogy többnyire én kezdeményezek, de a barátnőim szerint zseniális vagyok a domináns szerep felvételében is a kapcsolataimban. Szerintem inkább csak egyenrangúságra törekszem. Tehetek én arról, hogy a partnereim nem szeretnek dönteni? (o:

Nekroteka 2008.01.16. 15:24:36

Én általában ahhoz igazítom a kezdeményező/szervező/intéző-énemet, hogy épp milyne partnerről van szó, mennyire van rá szükség, szerintme az az ideális.

gargoyle:
"1. attol hogy o esetleg bunko lehet, ez nem hiszem hogy indok arra hogy te automatikusan az legyel. legalabbis gyengenek tunik."

Senkivel nem szoktam bunkó lenni, sőt, inkáb a másik véglet felé húzok aki nem szereti megmondani hogy inkább hagyjuk, és mazochista módon elviselek valakit még 20-30 percig, minthogy megbántsam a lelkivilágát :D

jadviga79 2008.01.16. 15:35:28

Bond,

ugy tunik teged mar "meghivtak ma egy italra" :)

gargoyle 2008.01.16. 15:45:53

jadviga79:engem meg nem! (:

nekroteka: en ezt udvozlom es partolom meg ha nem is mindig jo (: dehat en ilyen kevesse agressziv lelek vagyok (:


bond: ez elegge szakszeru forrasnak tunik, en kerek elnezest a felreinformalasert. en ugy emlekeztem hogy az eredeti martini koktel valami 2 resz gin 1 resz vodka jeggel meg meg valami kis tomennyel kb :) de csak halovany olvasmanyemlek a netrol.. (:


amugy mostanaban ha lenne beleszolasom kotelezove tennem lejatszani a kov dalokat a megfelelo helyeken:

ejfelkor tombolni:
www.azlyrics.com/lyrics/garbage/sexisnottheenemy.html

hajnali 2kor elgondolkodni:
www.azlyrics.com/lyrics/garbage/sleeptogether.html

(:

Bond, JamesBond · http://twitter.com/fisssi 2008.01.16. 15:58:00

Jadviga

Mire célzol, a filmes idézetre? :)
Holnap szabad vagyok... csak 2000 km Bp-ről, kiugorhatnál, én állom a cehet (már ami a piákat illeti) :P

gargoyle
Legutóbb tavaly nyáron rendeltem magamnak egy ilyen JamesBond koktélt... hát, hidd el, gin nélkül is olyan ütős hogy egy kör után matt részeg lettem

Nah... rávettem magam és beküldtem egy sztorit, ami elég szorosan kapcsolódik az itt fejtegetett "női kezdeményezés" témához.

jadviga79 2008.01.16. 16:53:30

Nem Bond, a kognitiv disszonanciad miatt. :)

de ilyen kedves invitalasra..., meg meggonolom....., :)
de holnap az 1750 km is atugorhatatlan akadalynak tunik... (bar ha kuldenel egy Aston Martin-t meg barmi lehetne :P )

gargoyle, epp nagyvonaluan fel akartam ajanlani, hogy a februari szakitos bulin ihatnank egyet, de most lattam, hogy az a "februari" buli januarban lesz. :(

gargoyle 2008.01.16. 17:17:58

es januarban meg el a szilveszteri fogadalom azert nem lehet inni (ebben az esetben bambinosztalgiabulit szervezek .) vagy csak siman nem tudsz eljonni? :o

a gesztust mindenesetre pirostollas nagyotossel felirtam :D koszonom (:

Bond, JamesBond · http://twitter.com/fisssi 2008.01.16. 17:23:56

És még ti (lányok) hangoztatjátok hogy a pénz nem számít... :) de tudom hogy belső értékeim miatt esnél azonnal belém és nem az Aston Martin miatt ;)

Egyébként most csekkoltam google mapsen, és "csak" 1464 km, kocsival kb 13 óra, Astonnal kb 9.

A kognitív disszonanciám valóban folyamatban van, de a februári szakítósbuliig kiderül, hogy azt a sztorit ide kell-e megírnom, vagy a szakítós blogra. :)

Merthogy igenis lesz buli februárban is, csak az valami valentin napi banzáj lesz, a sörözős, exet fikázós sörözés most lesz januárban. Így erre én sem tudok menni, lévén hogy jan végéig még itt vagyok. :(

Bond, JamesBond · http://twitter.com/fisssi 2008.01.16. 17:26:50

Jadviga,

Amúgy mi lesz holnap, hogy "holnap az 1750 km is atugorhatatlan akadalynak tunik..." ?

Nekroteka 2008.01.16. 17:28:12

Azért Hollandia sem olyan rossz hely, vannak ötleteim, mit lehet ott csinálni :D

Bond, JamesBond · http://twitter.com/fisssi 2008.01.16. 17:28:48

Már megint nagyon alkottam:
"sörözős...sörözés"
Hát valóban, ez a januári sörözés nagyon sörözős lesz. :)))

jadviga79 2008.01.16. 17:30:51

gargoyle,
Egyelore ugy nez ki, hogy a januart a mar emlitett helytol 250km-re toltom, megszakitas nelkul. Ha valtozna, igerem, hogy mindenkit ertesitek. :)

Vegre egy hely, ahol a "pirosnagyotos"-t pozitivan szemlelem. Itten is kaptam mar ebbol a fajtabol nehanyat, csak itt mas az ertelme. :)

Bond, JamesBond · http://twitter.com/fisssi 2008.01.16. 17:31:50

Nekroteka,

Még véletlenül sem az coffeeshokra célzol ugye? :)
Amúgy valóban nem rossz hely, leszámítva, hogy "soha sincs jóidő, mindig esik az eső".

jadviga79 2008.01.16. 17:44:53


Ha csak 1464 km minusz 250, az nem is olyan veszes, merre is parkol az az Aston? :)

Bar holnap, azt hiszem sem a fonokom, sem a prof. az egyetemen nem tud nelkulozni, ezt el kell napolnunk...

Mindenesetre a kognitiv disszonanciadat varjuk valamelyik blogra mindenkeppen. ;)

Bond, JamesBond · http://twitter.com/fisssi 2008.01.16. 17:57:02

Oké, visszatérünk a vodka-martinire és a kognitív disszonanciára februárban ;)

gargoyle 2008.01.16. 18:01:50

amugy jelzem hogy buliba en sorozni es jol erezni megyek magam. exet fikazni csak nagyon minositett esetben, szerintem az nem elegans dolog. tenyeket leirni az mas, persze csak idovel..

februarban biztos lesz eso es km nap a kimaradtaknak .)

jadviga79 2008.01.16. 18:02:56

Szurkolunk neked, hogy mindenkeppen pozitivan suljon el a dolog szamodra, nekunk pedig legyen egy jo tortenetunk!

Bond, JamesBond · http://twitter.com/fisssi 2008.01.16. 18:09:30

Köszi Jadviga :)
Majd meglátjuk. A vak is ezt mondja...

Nekroteka 2008.01.16. 18:20:22

Bond:
Hát igen, olyamsikre, tudod ilyen Tekerjünk egyet Amszerdamba'-dolgok ^^
De persze a kultúra is biztosan virágzik ott! :D

jadviga79 2008.01.16. 19:07:39

gargoyle,

Akkor majd februarban potolom a hianyzast,
de en ugy tudom, hogy a "szakitas" Valentin-napra tervez egy gigggantikus partyt, de azt igazabol az "osszejovosoknek" kellett volna szervezni, nem??? :)

jadviga79 2008.01.16. 19:09:18

gargoyle,

Akkor majd februarban potolom a hianyzast,
de en ugy tudom, hogy a "szakitas" Valentin-napra tervez egy gigggantikus partyt, de azt igazabol az "osszejovosoknek" kellett volna szervezni, nem??? :)

gargoyle 2008.01.16. 22:49:22

lesz mindket honapban nyugi :D max zartkoru .)

bond meg szerencses helyzetben van most. barhogy sul el a dolog valahova csak megirhatja... (:

jadviga79 2008.01.22. 15:02:31


Akkor majd meseljetek el nekunk, hogy milyen volt az elso szakitosbuli csutortokon.
süti beállítások módosítása